Ga naar inhoud

ergernis spam


Aanbevolen berichten

[quote:eef48c7c4d="GamesFreak"]Als je Outlook Express gebruikt, open je het bericht (klik er dubbel op) Dan bovenin Extra, en kies: Afzender blokkeren. [b:eef48c7c4d]En je zult er nooit meer niks van ontvangen![/b:eef48c7c4d] GamesFreak[/quote:eef48c7c4d] tegen spraak :roll: zoiezo als je blokeerd in outlook, haald hij de mail wel op, maar hij verwijderd ze pas als je ze hebt binnen gehaald. in geval van telefoonlijn (bij mij bv) is die best naar. ik weet dat er programma`s zijn die het al verwijderen op de server. maar omdat ik geen last heb van spam, zou ik zo geen namen kunnen geven.
Link naar reactie
nu krijg ik op mijn werk van de ene dag op de andere ook meer dan tien mails van allerlei soorten spam per dag, het e-mail adres van mijn werk geef ik nooit en gebruik ik nooit bij het inschrijven bij gelijk wat. ik begin te vermoeden dat er mij iemand een loer aan het draaien is door mij overal te gaan inschrijven met mijn e-mail-adressen en natuurlijk bij toestanden die mijn adressen nog eens doorgeven aan derden, er is waarschijnlijk niets aan te doen maar het begint knap vervelend te worden, vandaag alleen heb ik op mijn werk welgeteld 18 e-mail mogen verwijderen van allerlei rommel, het enige wat er soms grappig aan is zijn de titles om je aan te zetten de mail te lezen zoals ; are you sleeping on gold.... make mony while doing nothing.... do not trow your mony away.... want a date.... need mony.... enz.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...