Ga naar inhoud

Analoog internetten.


Aanbevolen berichten

Ik behoor tot de 33% van de mensen die weliswaar vol hun vastrecht(zo noem ik het maar) van hun telefoonaansluiting betalen maar niet van de dienst ADSL gebruik kunnen maken, naar mijn gevoel horen bij beperkte diensten ook beperkte aansluitkosten. Bovendien ben je dan gebonden aan een analoge aansluiting en mag je ondanks de beperkte diens ook nog eens veel meer aan tikken betalen als een ADSL klant besteed als je tenminste regelmatig internet. Deze 33% KPN klanten zijn eigenlijk een goudmijn voor de KPN, ze ontvangt meer aan tikken en er is door de KPN geen geld besteed aan ADSL aansluitingen.Hier snijd het mes dus voor de KPN aan twee kanten. :evil: Naar mijn gevoel wil de KPN helemaal niet meer uitbreiden, voor hun zou dat zakelijk gezien in eigen vlees snijden zijn. Ik begrijp wel dat de KPN de buitenlandse verliezen ergens moet verrekenen maar doe dat in het buitenland en niet bij de gebruikers van ons nationale telefoonnet die in wezen toch met zijn allen alles wat KPN is hebben opgebracht. Misschien is het tijd dat wat de nederlandse netgebruikers opbrengen ook hier besteed wordt en niet de grens over gaat samen met het deels virtuele kapitaal van de beurs en dat de boekhoudkundige terugsluistechnieken van verliezen elders ook elders in rekening worden gebracht. GEEN ADSL , DAN ook GEEN AANSLUITKOSTEN dat zou de boel goeddeels rechttrekken voor de nationale netgebruikers van de 06760 bellers ! Dan lijkt het er tenminste op dat we niet alleen gelijke plichten hebben maar ook gelijke rechten.
Link naar reactie
Wat een onzin zeg. Je betaalt al jaren aansluitkosten voor je telefoonaansluiting, dus dat heeft niks met de invoering van ADSL te maken. Je krijgt zeker geen beperkte aansluitmogelijkheden, want in de abonnementsprijs van ADSL zitten ook de kosten voor de aansluiting begrepen (immers hoe snellere verbinding, hoe duurder).
Link naar reactie
Je betaalt aansluitkosten voor je telefoonaansluiting, niet voor ADSL. Er is dus geen reden waarom je minder zou moeten betalen omdat je geen ADSL hebt. Het is erg jammer voor je dat je geen breedbandinternet hebt maar het is niet zo dat ADSL ineens een burgerrecht is geworden. Het is gewoon een dienst die geëxploiteerd wordt door een commercieel bedrijf. Als ze verwachten winst te maken leggen ze het aan, als de risico's te groot zijn doen ze het niet. Als je zo graag breedbandinternet wil, neem dan kabel, een schotel of probeer iets te regelen met je buren. Of ga verhuizen naar een plaats waar ze wel ADSL hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...