Ga naar inhoud

Vnkje uit be downloaden IE?


Aanbevolen berichten

Ik heb bij IE 6 onder Win XP perongelijk een verkeerde optie aangevinkt bij het downloaden. Als ik nu een bestand download wordt er automatisch gekozen voor de optie [i:ca6c5da81c]Bestand openen vanaf de huidige locatie[/i:ca6c5da81c] :( . Ik wil ook weer de optie kunnen kiezen om een bestand gewoon ergens naar de HD te downloaden :D . Kan iemand mij helpen? Thnx
Link naar reactie
Als ik een bestandje download en kies op Openen vraagt hij het zo weer, van wil je het bestand Openen of Opslaan. Kijk anders ff bij Extra en dan Internet-Opties of daar niet wat tussen staat! Wat daar mee te maken heeft. En installeer anders ff IE opnieuw (Is niet gelijk nodig hoor, vraag eerst maar ff verder, kun je het later wel zien!) GamesFreak
Link naar reactie
In XP: -Open explorer -Extra, Mapopties -Bestandstypen -Kies je besatndstype, button geavanceerd -Zet vink in "Openen na downloaden bevestigen" Hoop dat dit is wat je zoekt Anders staat [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q283093][b:241548b715][color=blue:241548b715]hier[/color:241548b715][/b:241548b715][/url] ook nog een keer Cheers, P de BB [/b][/url]
Link naar reactie
Rustig! En LEZEN! heb niet voor nix die link er bij geplakt. -[b:8265518d2b]Open Explorer [/b:8265518d2b](ja maar ik weet niet welke) OK, dan beginnen we bij Internet Explorer -[b:8265518d2b]Extra Mapopties[/b:8265518d2b] He?, die zit daar niet, zal ik dan eens de verkenner (explorer in het engels proberen..........) Ja, verdomd, daar zit wel een Mapopties onder Extra (duh!) -[b:8265518d2b]Bestandstypen [/b:8265518d2b] Kies je bestandstype weke direct opent bij downloaden - [b:8265518d2b]Geavanceerd[/b:8265518d2b] Vinkje zeten bij "Openen na Download bevestigen" Voor de Engelstaligen onder ons: kijk [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q283093][b:8265518d2b][color=blue:8265518d2b]hier[/color:8265518d2b][/b:8265518d2b][/url] ook BTW, ik dacht dat ik Jasper aan het helpen was...... P de BB
Link naar reactie
[quote:e3aba54270="Paulus de Bosbouter"] BTW, ik dacht dat ik Jasper aan het helpen was...... P de BB[/quote:e3aba54270] Dat klopt, maar het is ook handig als ik het ook even weet, dan kan ik weer andere mensen helpen met hetzelfde probleem. Snappie? En inderdaad, ik moet BETER lezen! Ik kan het nu ook vinden, dus jij ook Jasper! Adios; GamesFreak
Link naar reactie
Bedankt paulus, maar dit is niet wat ik bedoel. Als je een bestand wilt downloaden krijg je de keuze uit twee opties: [i:9bbda52b78]Opslaan[/i:9bbda52b78] of [i:9bbda52b78]Openen[/i:9bbda52b78]. Ik heb bij IE 6 van XP het vinkje uitgezet bij [i:9bbda52b78]Altijd waarschuwen alvorens bestanden van dit typen te openen[/i:9bbda52b78]. Nu worden bepaalde bestanden meteen geopend en NIET EERST GEDOWNLOAD NAAR EEN LOCATIE DIE IK KAN BEPALEN. Gewoon meteen in temporary files. Openen na het downloaden is dus iets anders. Weet iemand hier misschien ook iets voor? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...