Ga naar inhoud

eBay en errors


Aanbevolen berichten

hoi. ik kom pas ob ebay en als ik iets zoek worden de resultaten niet weergegeven. ik geef een zoek opdracht bv. yamaha ns-10m. dan krijg ik de resultaten pagina eventjes te zien (nog geen 2 sec) lang genoeg om te zien dat er niks gevonden is maar dan springt ie automatisch naar een "de pagina kan niet weerge.. worden" fout. dit gebeurt bij wat ik ook zoek of doe op ebay.nl of ebay.nl.. ebay.com (amerikaans) doet het weer wel naar behoren. niks geen foutmeldingen of wat dan ook. kan het aan een instelling in explorer liggen ? ik gebruik win98 en explorer 5.0 hoop dat er eBay gebruikers zijn of mensen die weten wat deze fout kan betekenen. ik vermoed dat het iets met reklame pop-ups op de site te maken heeft. en als die pop-ups niet geladen kunnen worden dan springt de pagina naar een foutmelding ? groetjes! daniel shanna@hetnet.nl
Link naar reactie
heeft het mischien iets te maken met "doubleclick.net" ofzoiets dergelijks ? de computertotaal.nl homepage doet ook al zo raar merk ik. evenals een paar andere paginas. hoop dat dit de antwoord op weg helpt ? ik merk dat veel paginas (vooral europese) tegenwoordig zo'n automatische redirect naar reklame-sites hebben. hoe komt het dat het bij mij tot een foutmelding leidt? iemand?
Link naar reactie
heeft het mischien iets te maken met "doubleclick.net" ofzoiets dergelijks ? de computertotaal.nl homepage doet ook al zo raar merk ik. evenals een paar andere paginas. hoop dat dit de antwoord op weg helpt ? ik merk dat veel paginas (vooral europese) tegenwoordig zo'n automatische redirect naar reklame-sites hebben. hoe komt het dat het bij mij tot een foutmelding leidt? iemand?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...