Ga naar inhoud

overeenkomst bij het registreren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een digitaal leerplatform voor het onderwijs. Gebruikers kunnen zich registreren, maar bij de registratie wordt een reglement goedgekeurd. Men kan enkel verder gaan met de registratie als men de overeenkomst goedkeurt. Je kent dat wel. In het schrijven van een reglement ben ik niet zo goed, dus dacht ik een voorbeeld op het www te gaan zoeken... Miljaar, dat is moeilijk te vinden. Genoeg voorbeelden, maar meestal zo specifiek dat ik er niets kan mee aanvangen. Vandaar mijn vraag: kunnen jullie mij een url geven van een goed voorbeeld van een registratie-overeenkomst?
Link naar reactie
[quote:115ce454b6="Aerypton 2"]Miljaar, dat is moeilijk te vinden. Genoeg voorbeelden, maar meestal zo specifiek dat ik er niets kan mee aanvangen. [/quote:115ce454b6] Een regelement is pas een goed regelement als het specifiek is geschreven voor jouw situatie. Een standaardregelement dat je gewoon in z'n geheel overneemt zal dus niet voldoen. Je kan eventueel de layout van het regelement van MSN ([url]http://privacy.msn.nl/tou/[/url]) of een andere bekende site gebruiken, die zijn meestal zeer volledig. Je zal er echter niet aan ontkomen om de meeste punten aan je eigen situatie aan te passen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...