Ga naar inhoud

SMTP van andere provider


anoniem

Aanbevolen berichten

mail.supermail.nl Deze doet het bij mij. Wel heb ik hier een internetaccount (gratis). Dat kan jij ook doen. Dit mailadres geef je aan niemand, hij checkt die mail en als smtp geef je dan mail.supermail.nl op. Ik doe dit ook, ik heb een mail bij o.a. hccnet. Ik internet via ADSL van Zonnet, mijn hccnet kan ik niet checken met smtp.hccnet.nl, met mail.supermail.nl werkt dit prima! :D groeten Peter
Link naar reactie
Dit kan niet. Of eigenlijk, het zou niet moeten kunnen. Veel mailservers zijn zo ingesteld dat ze alleen gebruikt kunnen worden als je internet met dezelfde provider als waarvan je de mailserver wilt gebruiken. Of als je een gebruikersnaam of wachtwoord hebt voor die provider. Dit is om te voorkomen dat spam verstuurd wordt. Daar worden zgn. 'open relays' voor gebruikt (mailservers waarmee je email kunt versturen zonder gebruikersnaam en wachtwoord en zonder dat je daarmee internet), omdat de spammers dan moeilijker te traceren en te stoppen zijn. De enige manier om dit te doen is dus een andere provider te nemen (desnoods alleen om email te versturen) (een gratis provider?). Of om een open relay te zoeken. Ik ken er wel een, maar die staat in de blacklists, dus als je daarmee een email verstuurd naar iemand die een spamfilter heeft aangezet komt hij waarschijnlijk niet aan. Een ander mogelijkheid is om een gratis emailadres zoals hotmail, yahoo of iets dergelijks te nemen. Het is ook niet alles, maar dan kan je tenminste email versturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...