Ga naar inhoud

Webpagine niet zichtbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij sommige pagina's op internet krijg ik een wit veld.Wanneer ik nu met de muis net doe of ik de tekst selekteer wordt het wel zichtbaar.Duidelijk een kwestie van een veld met de tekst in het wit.Dus ergens is een instelling verkeerd gegaan .Heb alle instellingen na gegaan in display properties , maar kan niets vinden.Wie weet waar ik het meot zoeken. OS - XP met alle updates
Link naar reactie
Het zou ook zo kunnen zijn dat de standaard fontcolor in je browser op de verkeerde kleur staat. Als de website maker dan zelf geen kleur heeft opgegeven dan pakt ie de kleur die jij als standaard hebt staan en als dat nou net dezelfde kleur is als de achtergrond dan is dat lastig ;) ps. te verhelpen met internetopties - kleuren.
Link naar reactie
Hebbes , de juiste tip.Het is weer ok. Sinds mijn kinderen weten hoe ze iets moeten downloaden en installeren, krijg ik soms de gekste dingen voor geschoteld.Een browser die alle kleuren van de regenboog heeft .Buttons die ik nog nooit eerder gezien, enz enz .Meestal heb ik het vrij vlot weer voor mekaar , maar hier was iemand ook nog even intern bezig geweest. bedankt
Link naar reactie
[quote:b2f76cafd0="stelf01"]Hebbes , de juiste tip.Het is weer ok. Sinds mijn kinderen weten hoe ze iets moeten downloaden en installeren, krijg ik soms de gekste dingen voor geschoteld.Een browser die alle kleuren van de regenboog heeft .Buttons die ik nog nooit eerder gezien, enz enz .Meestal heb ik het vrij vlot weer voor mekaar , maar hier was iemand ook nog even intern bezig geweest. bedankt[/quote:b2f76cafd0] you're welcome :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...