anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Delen Geplaatst: 9 februari 2003 Bij sommige pagina's op internet krijg ik een wit veld.Wanneer ik nu met de muis net doe of ik de tekst selekteer wordt het wel zichtbaar.Duidelijk een kwestie van een veld met de tekst in het wit.Dus ergens is een instelling verkeerd gegaan .Heb alle instellingen na gegaan in display properties , maar kan niets vinden.Wie weet waar ik het meot zoeken. OS - XP met alle updates Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 welke browser? opera heeft hier idd last van. maar als het maar bij sommige sites is, ligt het aan die sites, niet aan je pc denk ik. succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 Het zou ook zo kunnen zijn dat de standaard fontcolor in je browser op de verkeerde kleur staat. Als de website maker dan zelf geen kleur heeft opgegeven dan pakt ie de kleur die jij als standaard hebt staan en als dat nou net dezelfde kleur is als de achtergrond dan is dat lastig ;) ps. te verhelpen met internetopties - kleuren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 Hebbes , de juiste tip.Het is weer ok. Sinds mijn kinderen weten hoe ze iets moeten downloaden en installeren, krijg ik soms de gekste dingen voor geschoteld.Een browser die alle kleuren van de regenboog heeft .Buttons die ik nog nooit eerder gezien, enz enz .Meestal heb ik het vrij vlot weer voor mekaar , maar hier was iemand ook nog even intern bezig geweest. bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 [quote:b2f76cafd0="stelf01"]Hebbes , de juiste tip.Het is weer ok. Sinds mijn kinderen weten hoe ze iets moeten downloaden en installeren, krijg ik soms de gekste dingen voor geschoteld.Een browser die alle kleuren van de regenboog heeft .Buttons die ik nog nooit eerder gezien, enz enz .Meestal heb ik het vrij vlot weer voor mekaar , maar hier was iemand ook nog even intern bezig geweest. bedankt[/quote:b2f76cafd0] you're welcome :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen