Ga naar inhoud

IE 6.0.2 webpagina's met "action cancelled"


anoniem

Aanbevolen berichten

Op bepaalde websites, waaronder die van ComputerTotaal, krijg ik op meerdere plekken op de pagina's de melding "Action Cancelled" daar waar ik eigenlijk plaatjes of iets dergelijks behoor te zien. In veel gevallen gaat het om advertenties, dat is dus niet zo erg. Maar in andere gevallen heb ik het idee dat het om content gaat. Heb zelf het idee dat het iets met Java applets of zoiets dergelijks te maken heeft. In het begin kreeg ik een pop-up met het verzoek of ik van de Microsoft website 'iets' (java-achtigs) wilde downloaden. Telkens nadat ik dat bevestigde kreeg ik even later de melding dat het niet langer mogelijk was om de software te downloaden. Nu heb ik enige tijd geleden ergens een artikeltje gelezen over een 'kwestie' tussen Microsoft en Sun, waardoor kennelijk de rechter Microsoft heeft verboden nog langer de software download beschikbaar te stellen. Als dit uberhaupt iets met mijn probleem te maken heeft vraag ik me af hoe dit nu moet worden opgelost. Kent iemand dit verschijnsel, en belangrijker, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...