Ga naar inhoud

Uitschakelen, onverwachte, geluiden bij bezoek website


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Misschien een rare vraag, maar ik erger me vaak heel erg aan niet verwachtte geluiden/muziekjes e.d. als ik bepaalde websites bezoek. Het komt vaak voor dat je een bepaalde site bezoekt en je na 10 seconden ineens zonder aankondiging een lawine van geluidsgeweld je kamer binnen krijgt. Daar zit ik niet echt op te wachten en schrik me vaak een ongeluk. Mijn vraag: Is er een mogelijkheid om dit tegen te gaan? Zoals een pop-up stopper? Ik hoop dat iemand een oplossing weet. bedankt Ruurd
Link naar reactie
De instellingen zijn ook vrij lastig, vind ik, maar standaard ingesteld werkt ie ook al heel behoorlijk. Ik heb verschillende van dit soort programma's geprobeerd, en het is de enige die goed cookies kan tegenhouden in combinatie met Mozilla. Vergeet niet de wijzigingen op te slaan als je iets verandert en de optie die jij zoekt heet "sound silencer" en zit onder "web page", die je kunt vinden bij "edit filters".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...