Ga naar inhoud

Hellup , modem doet niets !


anoniem

Aanbevolen berichten

Zit met het volgende probleem: M'n oude pc is naar m'n neefje gegaan, nu heb ik alles er weer opnieuw opgezet en alles hier getest. Internet werkte ook, maar toen ik bij hem alles had aangesloten en ook even op internet wilde gebeurde er niets, wel een melding dat er geen kiestoon was en dat de modem niet goed was aangesloten enz.. Alles was goed geinstalleerd , zelfs het modemkabeltje rechtstreeks op de muur aangesloten, op laatst maar besloten om de modem er uit te halen en hier weer aan te sluiten, zo gezegd zo gedaan, modem er weer in en verbinding maken. Dit werkte weer perfect , zelfs met de kabeltje die ik daar gebruikte. Wie weet waar dit aan kan liggen? Kan het ook aan de telefoonlijn zelf liggen? Ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk is.
Link naar reactie
Even een paar antwoorden op bovenstaande antwoorden, Ze hebben geen huiscentrale, wachten op kiestoon uitschakelen ook geprobeerd maar dit werkte ook niet en het netnummer is hetzelfde. Nu ben ik gisteren nog ff weer naar hem toe geweest en weer van alles geprobeerd en de modem deed het opeens. Na de verbinding te hebben verbroken en weer opnieuw te hebben ingebeld deed de modem weer niets, terwijl er niets veranderd was. Nog een keer van alles en nog wat veranderd en de modem deed het weeen na de verbinding te hebben verbroken ging het de 2e keer weer goed maar de 3e keer weer niet. Het kan haast niet aan de modem liggen want ik heb er een half jaar mee gewerkt, of de pc moet op een of ander manier problemen hebben met een pci modem.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...