Ga naar inhoud

windows messenger gedoe


anoniem

Aanbevolen berichten

waarom start windows messenger nu telkens automatisch op ,komt ook niet onder in de taakbalk tevoorschijn,start dus onzichtbaar,krijg dan telkens berichten van personen/hotmail en terwijl ik bij de opties alles heb uitgevinkt,zoals :start op met windows,dat irritante ding start telkens op,ik heb het bij zonealarm zo gezet dat hij niet toegelaten word,maar dan probeerd hij wel 200 keer in een uur verbinding te maken,hoe kan ik hem uitzetten zodat hij dus niet meer onzichtbaar opstart ,ik wou hem wel graag behouden,maar wel dat ik het voor het zeggen heb en niet bill gates. alvast bedankt...vedion.
Link naar reactie
Hallo Als je die stomme MSN wilt verwijderen: Start --> run en je typt het volgende regeltje: code: -------------------------------------------------------------------------------- RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove -------------------------------------------------------------------------------- en je drukt op OK. Heb ik ook gedaan.
Link naar reactie
Wat uitgebreider: manier 1: Gelukkig kunt u korte metten maken met Messenger door het SYSOC.INF-bestand in de C:\WINDOWS\INF-map te bewerken. U opent dit bestand met Notepad, en vindt vervolgens onder de 'heading' [Components] een heleboel parameters voor diverse Windows-applets. Sommige ervan bevatten het woord "hide". Die programma's, waaronder Windows Messenger (msmsgs), Terminal Server, Pinball en andere, staan op elk XP-systeem, maar zijn zoals gezegd niet te vinden in het Software-configuratiescherm. Om Windows Messenger te verwijderen, schrapt u eenvoudigweg het woord hide uit de regel msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 zodat deze wordt: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,7 U bewaart nu het bestand, sluit het en opent daarna het Software-configuratiescherm. Klik op Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen, en zoek Windows Messenger. Verwijder het vinkje naast Windows Messenger en klik op Volgende om dat programma uit uw systeem te halen. Door 'hide' ook op andere plaatsen in het SYSOC.INF-bestand te verwijderen tovert u alle verborgen onderdelen van Windows XP te voorschijn. Manier 2: Click Start , click Run , type gpedit.msc , and then press ENTER. Double-click the following items to expand them: Local Computer Policy Computer Configuration Administrative Templates Windows Components Windows Messenger Double-click Do not allow Windows Messenger to run , and then click Enabled . Click OK , and then quit the Group Policy snap-in. (ook maar ergens gevonden ... :D )
Link naar reactie
heren luister nou eens naar vedion: ik wil helemaal niet dat messenger verwijderd word: want al mijn vrienden en familie staan er in: ik wil gewoon dat hij niet meer automatisch opstart: de laatste tip die ik dus kreeg blijkt[helaas]ook niet te werken,want wat ik ook doe,zo gauw ik verbinding maak met internet,krijg ik rechts onder ongeveer 10 sec een vierkant venster van [hotmail]met u heeft zoveel berichten in uw postvak in,plus het icoon van messenger,is het vierkantje weg ,gaat ook het messenger icoon weg en draait ie op de achtergrond,ik wil dus op bepaalde momenten even niet lastig gevallen worden,door iemand die op dat moment online is,als jullie nog meer tips hebben voor een NIET opstartende messenger,hoor ik het graag,,,alvast bedankt..vedion.
Link naar reactie
[quote:48a547e154="xanderalferink"]Je hebt bij de 1e keer aanmelden gekozen voor "wachtwoord onthouden" zodat je automatisch aangemeldt kunt worden. Als je dit uitschakeld kun je niet automatisch aangemeld worden. Ik weet alleen niet hoe je dit moet doen.[/quote:48a547e154] Dan moet je je afmelden, en dan inloggen met een ander account en verkeerd wachtwoord. Vinkje weg bij Mij automatisch aanmelden. Maar ik vrees dat dit ook niet de oplossing is voor Vedion. Anyway...succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...