Ga naar inhoud

installeren/versturen fax op/met Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

De vorige keer is het mij goed bevallen een vraag via het forum te stellen dus probeer ik het nogeens maar ik weet niet of dit de juiste plaats is. Ik heb Windows XP. Ik heb een ISDN-lijn en ik wil faxberichten versturen maar ik weet niet hoe? Bij Word vind ik wel iets "versturen naar fax" maar daar houdt het op. Wat moet ik installeren, waar download ik dat of moet ik dat kopen? "Men" roept iets over een "ghost-modem", wat moet ik daarmee? Dus, als iemand mij kan helpen danwel doorverwijzen ben ik die zeer dankbaar. Groeten Juus. :P
Link naar reactie
  • 1 maand later...
heb je hier iets aan? met dank aan seniorweb :D Fax installeren onder Windows XP. 1.. Open het onderdeel Software in het Configuratiescherm. 2.. Klik op de knop Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. 3.. Schakel in de keuzelijst Onderdelen in het venster Wizard Windows onderdelen het selectievakje Fax Service in. 4.. Nadat u op volgende hebt geklikt, worden de vereiste faxonderdelen geïnstalleerd vanaf de CD van Windows XP. 5.. Ga nu naar het menu Start en kies Printers en faxapparaten, links in de lijst met taken vindt u de opdracht Fax Installeren. Klik hierop. Nu worden de onderdelen(faxservices) geconfigureerd en verschijnt het pictogram Fax in het venster Printers en faxapparatuur. Fax configureren. 1..Open het menu Start en klik op Printers en faxapparaten. U ziet de map Printers en faxapparatuur, die ook alle geïnstalleerde printers bevat. 2..Dubbelklik op het pictogram Fax. De wizard Faxconfiguratie begroet u. 3..Met volgende gaat u naar de Gegevens van de afzender 4..Vul hier alle invoervakken in. Zodat uw faxen ook de juiste gegevens van de afzender bevatten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...