Ga naar inhoud

vreemde zaak


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi forummers, Sinds ik een nieuwsprogramma heb verwijderd en daarna regclean 4a op het register heb losgelaten kan ik in mijn originele configuratie geen verbinding meer krijgen met internet. Start ik echter op in m'n netwerkconfiguratie (geluidskaart Sounblaster Live! uitgeschakeld) krijg ik wel een internetverbinding (Chello). Ondertussen het oude register weer opnieuw ingevoerd, IE opnieuw geïnstalleerd maar dit biedt geen soelaas. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ? En hoe krijg ik internet weer aan de praat in mijn originele configuratie maw kan ik de instellingen van de netwerkconfiguratie in mijn originele configuratie-register invoeren, mits ik weet wat de verschillen zijn?---> hoe kom ik daar achter? bvd Mariëtte :cry:
Link naar reactie
Mensen, Bedankt voor jullie reacties! Maar de eerste oplossing (IE-->extra--> internetopties--> programma's herstellen) bood geen oplossing. Systemrestore werkt ook niet bij de Windowsversie ((98-Sec-Ed) die ik draai. En Nee heb geen IRQ-conflicten of tekorten en nee, ik heb alleen een nieuw LCD-scherm en een Geforce 2 videokaart ingebouwd maar toen niet dit probleem ondervonden. Pas nadat ik dat ene nieuwsprogramma had verwijderd en een eerdere versie weer had geherinstalleerd trad dit probleem op. Dus blijft mijn brandende vraag bestaan: bestaat er een mogelijkheid cg programma om de registers van beide configuraties te vergelijken en dan de instellingen, wat betreft het internetgedeelte, van de netwerkconfiguratie over te brengen naar de originele configuratie? Het is een luxeprobleem(pje) weliswaar want ik kan surfen en mailen maar toch....... bvd voor de evt. reacties, Mariëtte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...