Ga naar inhoud

2 domeinnamen


anoniem

Aanbevolen berichten

Het probleem van het forwarden is dat de gewenste (getypte zeg maar) domeinnaam veranderd in de bestaande naam. dus stel mijn site heet X en mijn 2e domeinnaam is Y ( en wordt geforward naar X) dan verschijnt zodra de site gevonden is een X ipv. een Y. ook als ik een pag. achter de / zet dan nog verschijnt X ipv. Y. Dat is lastig want ik wil 2 domeinnamen op 1 host laten draaien. oh, ja ruimte zat (80 MB)
Link naar reactie
[quote:345ad25899="blob"]Dan vrees ik dat mijn hoster niet zo cool is. Volgens hem is het "technisch niet mogelijk"op hun server. Zou het dan echt zo moeilijk zijn ?? :-?[/quote:345ad25899] Sorry, maar je hoster weet dus echt niet waar hij over praat en of ze weten dus echt helemaal niets van servers of ze proberen je gewoon te lozen en hebben ze helemaal geen zin om je te helpen. Verstandig is om dus heel snel een andere hoster te zoeken! Anyways, het enige wat moet gebeuren is de DocumentRoot aanpassen van domein Y in de httpd.conf en dat is secondenwerk... (Als ze tenminste met Apache werken) Succes met je host. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...