Ga naar inhoud

super kleine vensters bij openen van links


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al eens eerder dit onderwerp gepost, maar het is niet opgelost. Sterker nog, ik krijg nu super kleine vensters (2x2cm) als ik internet open of op een link klik buiten de bestaande site. Dit is zeer irritant want elke keer moet het venster handmatig worden vergroot. Wanneer het een iets kleinere venster betreft dan beeldformaat, heb ik er niet zo veel problemen mee, maar mijn vensters zijn 2 bij 2 cm die ik telkens moet vergroten. WIE O WIE heeft een oplossing om dit probleem te verhelpen? Jan
Link naar reactie
IE start raar genoeg niet gemaximaliseerd, en in veel gevallen is dat ook niet af te dwingen (al zouden de bovenstaande tips hier kunnen helpen). Maar IE onthoud tevens de laatste venstergrootte - dus als het laatste IE-venster dat je sluit een klein pop-upvenster is, start IE ieder nieuw venster dat je opent op dat formaat. De 'oplossing' is inderdaad: zorg dat het laatste venster dat je sluit zo groot mogelijk (Maar niet gemaximaliseerd) is (gemaakt).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...