Ga naar inhoud

kan geen verbinding maken


anoniem

Aanbevolen berichten

de moederboard van mijn computer was stuk, maar er zat nog garantie op en die heb ik dus opgestuurd. hij kwam gisteren weer terug, en idd, de computer start nu weer op. nadat ik de ISDN-kaart (Winbond W6692 ISDN PCI) er weer instak en heb geïnstalleerd, kan ik echter geen verbinding maken. de kaart heeft altijd goed gewerkt, maar wat ik ook doe, hij wil niet inbellen. De kaart geeft geen fout bij systeemapparaten, de netwerkeigenschappen zijn ook goed, (binding met NDISWAN) en aan de inbelverbinding is niets veranderd en die heeft altijd goed gewerkt. Ik doe dus niets fout, maar toch zei de inbelverbinding na soms 1, soms 5 sec dat hij niet kon inbellen op de computer. Ik heb alle andere kaarten eruit gehaald, behalve de videokaart. de modem heb ik ook 5x opnieuw geïnstalleerd, maar niets hielp. ik heb dus maar de ISDN-modem uit mijn andere computer gehaald en in deze gezet, en die ging gelijk goed na installatie. ik kan nu dus weer internetten op mijn snelste computer, maar het zit me toch niet lekker dat hij het niet doet terwijl hij daarvoor altijd goed gewerkt heeft. wat kan het probleem zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...