Ga naar inhoud

Traaaaaaage verbinding met kabel.


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds 3 dagen is de verbindig suuupertraag. soms gaat het even en dan ligt ie weer op z'n gat. met pingen haal ik soms goede waardes en 1 min later waardes van 2000 ms in nederland zelf Volgens de helpdesk van wanadoo cable is zijn er geen problemen en zijn er geen klachten van anderen binnengekomen. We kennen iemand persoonlijk bij de helpdesk dus dat klopt hoe dan ook. Ik ben een maand van huis geweest en in die tijd heeft iemand gebruik gemaakt van pc en verbinding maar heeft geen gekke dingen gedaan. Heb alle relevante instellingen nagekeken maar kan niets vreemds vinden. Kan het aan comp. liggen? is net 2 1/2 mnd oud. Tips zeeer welkom, BVD.
Link naar reactie
Heb ijk allemaal al gedaan. spycheckers en virusscanners gedraaid, niks gevonden. Op de 8ergrond draait alleen het noodzakelijke. Temps leeg. Het vreemde is dat de vertraging in golfbewegingen optreedt. Soms haal ik pings met roundtrips van 60 ms en soms van 2000 (naar US) Heb ook een constante pinger erop losgelaten. die laat hetzelfde zien met intervallen van een paar minuten. Wat dan opvalt is dat de packet losses oplopen tot af en toe meer dan 90%. :o Het lijkt erop dat die pl's de boel ophouden maar weet niet wat daaraan te doen. :oops: 'k word langzaam [i:33bbcb8596][b:33bbcb8596]gek[/b:33bbcb8596][/i:33bbcb8596] hier.............
Link naar reactie
Welke kabelverbinding heb je met Wanadoo? Heb je basic of broadband basic of zelfs premium. Al denk ik van niet aan de laatste. Klinkt voor mij herkenbaar als basic. Het is ook mogelijk dat er bij jouw in de buurt meerdere aansluitingen bij gekomen zijn. Als je de mogelijkheid heb stap dan over op broadband basic. Is wat constanter dan basic. En ook iets sneller.
Link naar reactie
Klopt, heb inderdaad basic. Nog... Heb inmiddels al premium aangevraagd maar de tijd die er voor staat om dit te veranderen is 4-6 weken. En dat om ergens een knop om te zetten? Maar goed, dat kan dmv connectie bij wanadoo evt wel versneld worden. Ik denk niet dat er zoveel aansluitingen ineens bijgekomen zijn. Er zit in de wijk al een grooootverbruiker en daar heb ik nog nooit last van gehad. En zou dat invloed hebben op de ping? Hoe dan oook niety op de packet loss. Overigens gaat downloaden inmiddels wel weer goed, strak op de 10 kb/sec. Weet je overigens wat zo'n beetje de behaalde snelheid word bij premium? Hoe dan ook, doe af en toe aan online gamen waar elke ms belangrijk is en een ping van 999 ! ms is dan niet echt leuk meer. En dan weer die packet losses! Wie wweet overigens wat "flux" is? (bij ASE)
Link naar reactie
Thanx voor het zoeken. Maar denk dat de flux die bij "the all seeing eye" wordt aangegeven [i:f4c4da8243]net[/i:f4c4da8243] iets anders is. Sims zegt [quote:f4c4da8243]Flux provides one-time and recurring job scheduling in Java, Java 2 Enterprise Edition (J2EE), and XML applications. Flux supports enterprises like Fortune 500 banks by storing its data to any relational database, by providing clustering and failover features for high availability scheduling, and by supporting regional holiday and business calendars. Flux has been tested on a variety of databases, application servers, operating systems, and hardware. [/quote:f4c4da8243] Dat van vakantie bij ASE wil er bij mij niet echt in :-?
Link naar reactie
Dat van die vakanties is toch echt niet zo gek. Flux is een "planner programma" en biedt daarin o.a. ondersteuning voor regionale vakanties en zo meer. ASE had ik geintrepeteert als "Adaptive Server Enterprise (ASE) database". Flux 2.0 ondersteund dit vanaf deze versie volledig (volgens [url=http://www.simscomputing.com/news/16jan2001.jsp]dit stuk van de Sims site[/url]). Maar je hebt gelijk, dat heeft waarschijnlijk niet veel te maken met de The All-Seeing Eye (game server browser) die jij bedoeld. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...