Ga naar inhoud

Inloggen op Mxstream met Alcatel ISDN ethernet modem.


Aanbevolen berichten

hallo iedereen. Ik heb een Mxstream plus abonnment samen met de Alcatel ISDN ethernet modem. ik heb hier 3 pc's op aangesloten staan, en af en toe 1 laptop. alle pc's draaien op win2K, en de laptop op win98. het hele netwerk draait goed, alleen bij het inloggen bij mxstream ( via planet ) komt het wel eens voor dat een pc niet kan inloggen terwijl 2 andere nog steeds online zijn. Ik krijg dan verschillende foutmeldingen, zoals geen gehoor, comminucatie apperaat heeft een fout gemeld etc. De modem moet dan eerst gereset worden, en vaak de pc opnieuw opgestard voordat ik weer met die pc kan inloggen. hebben meer mensen dit probleem ? en weet iemand wat de oorzaak is van dit probleem ? alvast bedankt.
Link naar reactie
zelf zit ik ook met 3 pc's op het modem. Ik werd gek van het inbellen en van het feit dat het altijd of de één of de ander was. Ik heb mijn modem getweaked. Dat heeft de volgende voordelen 1. het modem belt zelf in als je hem aanzet, 2. je kan met 3 pc's tegelijk internetten, Let wel op dat je van het modem naar de uplink van je hub gaat. Ik werk al een anderhalf jaar met deze tweak en ik ben dik tevreden. probeer het maar. http://home.wanadoo.nl/vs_waart/alcatel/index2.htm klik links op upgraden en ga aan de slag succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...