Ga naar inhoud

Snelheid internet via kabel


Aanbevolen berichten

Als je kijkt naar de Downsnelheid en die deelt door 8, kom je uit op 8KBs, en das gemiddeld de snelheid van ISDN denk. Zelf zou ik dit niet doen, maar ben wel een grootverbruiker en w88 is niet mijn hobby. Het voordeel van de snelheid van Mxstream bv loop je hier wel mis... hangt dus af van je gebruik.
Link naar reactie
Het is redelijk, niet dat je er spontaan van gaat kwijlen, maar redelijk. Ik zit met mijn kabel aansluiting varierend tussen de 50 en de 350, maar dan heb ik wel meteen de twee uitersten genoemd. Meestal zit ik met een gemiddelde download ongeveer tussen 120 en 170 kbs, maar ik betaal dan ook 40% meer. Maar als je met je modem 5,6 gewend bent is het wel een hele vooruitgang natuurlijk. Voor downloaden en online gamen is het zeker voldoende, zolang je verbinding maar stabiel op dezelfde snelheid blijft.
Link naar reactie
Even beter lezen wat Martijn heeft neergezet..... Het gaat hier dus om kilo[b:5b95613456]bits[/b:5b95613456] per seconde en dus niet om kilobytes. Dit betekend dat je verbinding maximaal 8KB/sec down en 4 KB/sec upstream doet. Dat betekent dus de snelheid van een single ISDN lijn downstream en de helfd daarvan upstream. Aangezien voor de meesten de upstream minder belngrijk is, kun je de verbinding vergelijken met een enkele ISDN verbinding. Over de prijs: Voor € 25,- krijg je bij bv Onetelnet 50 uren tot je beschikking. In dit geval spreken we over een vaste verbinding en dan is de prijs best wel scherp. Helaas heb je wel een datalimiet van 250MB per maand, dus da's gemiddeld zo'n 8MB per dag en dat is ronduit belachelijk....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...