Ga naar inhoud

Inbel popup scherm


Aanbevolen berichten

Na instalatie van Zonealarm Pro krijg ik konstant bij het opstarten van de computer het inbel popupscherm. Pas wanneer ik dit scherm verwijder (uitschakel) wordt zonealarm verder opgestart. Controle van diverse programma's en het register levert tot nu toe geen bevredigende resultaten op. Heeft iemand dergelijke problemen ooit meegemaakt of weet iemand een remedie hiervoor. Windows 98. Bedankt alvast. Gar Munten. (reacties op g.munten@hccnet.nl)
Link naar reactie
Start eens Internet Explorer op en klik op Extra -> Opties. Klik op het tabblad Verbindingen en kijk eens of het volgende aanstaat: altijd de gevraagde verbinding tot stand brengen (of iets dergelijk), je kunt ook kiezen voor "nooit een verbinding tot stand brengen" of "breng alleen als er geen netwerkverbinding is"). ik weet niet of het zo precies klopt aangezien ik een engelse windows heb. Indien "altijd de gevraagde verbinding tot stand brengen" aan staat moet je deze eens wijzigen in "alleen als er geen netwerkverbinding is". Is dit niet de oplossing dan zou ik eens MSCONFIG starten (start, uitvoeren, msconfig) en daar bij het tabblad opstarten alles uitzetten en de pc herstarten. Komt de melding dan niet meer, dan 1 voor 1 alle vinkjes aanzetten totdat je het programma vindt wat dit veroorzaakt. Dit is veel veiliger dan in het register zoeken/wijzigen aanbrengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...