Ga naar inhoud

Vreemde Outlook


Aanbevolen berichten

Hoi, Als ik op sommige sites ben, bijvoorbeeld de site van McAffee en ik open mijn Outlook, dan is mijn Outlook helemaal leeg, geen adressen, nieuwsgroepen en mijn berichten zijn ook verdwenen. Het enige wat er staat is een bericht met informatie over Outlook6. Het is heel vreemd, want als ik hem via mijn bureaublad open dan heb ik het niet, maar alleen als ik hem via de balk van IE open. En dus alleen op sommige sites. Ik heb Windows XP en Outlook Express6 Wie weet wat dit is en hoe het komt en of ik er wat aan kan doen? Bedankt!! Groetjes Esther
Link naar reactie
[quote:46dd763c72="MicroHerz"]Heb je ook McAfee Antivirus 6 geinstalleerd? Er zijn namelijk problemen bekend met McAfee 6 en Windows XP dan onder outlook de mailtjes spontaan verdwijnen. Dit is met een update volgens mij opgelost. Een collega van mij heeft dit wel eens meegemaakt.[/quote:46dd763c72] Nou, ik heb wel de virusscanner, maar dan versie 4.1.60. Maar dat zal dan niet veel uitmaken, denk ik. Ik heb er niet zo heel veel last van, alleen maar op sommige sites. Ik was gewoon heel benieuwd wat het zou kunnen zijn. Bedankt, nu weet ik het dus Esther
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...