Ga naar inhoud

Mis geschiedenis en ook dll bestanden


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb wel mijn geschiedeinis, maar als ik die aanklik, dan zit er niets in. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om weer een overzicht te krijgen in mijn geschiedenis. Nu heb ik op mijn computer gezien, vraag me niet waar, dat ik drie bestanden mis. IECONT.dll, IECONTLC.dll en IEUINIT.inf. Heeft dit er iets mee te maken en als dat zo is hoe kan ik dat dan weer herstellen? Ik heb Windows XP Home en Internet explorer6. Alvast bedankt, Groetjes Esther
Link naar reactie
gewoon IE 6 ff downen van microsoft.com, zijn een aantal bestanden verrot van IE, en daarom maakt ie geen log van alle bezochte sites, maar als je IE opent en je klikt op ''extra'' en dan op ''internetopties'' wat staat er dan bij: aantal dagen dat paginas in map geschiedenis worden bewaard. die staat toch niet per ongeluk op 0 of wel :oops:
Link naar reactie
[quote:307f22398f="turbulence"]gewoon IE 6 ff downen van microsoft.com, zijn een aantal bestanden verrot van IE, en daarom maakt ie geen log van alle bezochte sites, maar als je IE opent en je klikt op ''extra'' en dan op ''internetopties'' wat staat er dan bij: aantal dagen dat paginas in map geschiedenis worden bewaard. die staat toch niet per ongeluk op 0 of wel :oops:[/quote:307f22398f] Hoi, Ik heb 21 dagen bij mijn geschiedenis staan, daar kan het dus niet aan liggen. Daar had ik zelf ook al naar gekeken. Maar als ik IE 6 download, dan moet ik mijn eigen IE 6 die ik nu heb toch eerst van mijn computer afhalen? Maar als ik IE moet verwijderen van mijn computer, hoe doe ik dat dan, want hij staat niet bij mijn software in Configuratiescherm. Ja, ik heb niet zoveel verstand van dit alles hoor, sorrie :oops: Esther
Link naar reactie
//essie25; IE valt niet te verwijderen zonder in Xp te gaan snijden. Dus gewoon het gedownde bestand installeren en klaar, als goed is overschijft die de oude bestanden en zet de missende erbij. Waarschijnlijk laat hij die Java- applet wel staan. Zo niet: http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm
Link naar reactie
[quote:358c100189="Metallica"]Sluit IE en OE af, stop de XP CD-ROM in je drive en ga naar Start > Uitvoeren > SFC /scannow (let op spatie achter SFC) en geef ok of ENTER Suc6, Pieter[/quote:358c100189] Dit heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik de melding dat windows het bestand niet kan vinden. Ik zal het nog een keer proberen en anders download ik IE 6 wel en zet ik het er wel overheen, als dat lukt. Bedankt. Esther
Link naar reactie
[quote:0256bd2f12="Metallica"]Sluit IE en OE af, stop de XP CD-ROM in je drive en ga naar Start > Uitvoeren > SFC /scannow (let op spatie achter SFC) en geef ok of ENTER Suc6, Pieter[/quote:0256bd2f12] :oops: :oops: Sorrie, het is wel gelukt. Ik had niet goed gelezen en was dus wel de spatie vergeten. Hij heeft inmiddels gedraaid en ik zal zo even gaan kijken of het wat opgeleverd heeft. Bedankt Esther
Link naar reactie
[quote:34158c615d="Martijn Verstappen"]//essie25; Dus gewoon het gedownde bestand installeren en klaar, als goed is overschijft die de oude bestanden en zet de missende erbij. [/quote:34158c615d] Inderdaad, is goed. Gewoon opnieuw installeren en dan overschrijft/update IE de bestanden. Je hoeft dus niet eerst de browser te deïnstalleren. En Esther, geeft niks toch dat je hier niet zo'n verstand van hebt? Daarvoor is er dit forum!
Link naar reactie
[quote:6081786d81="raketman"][quote:6081786d81="Martijn Verstappen"]//essie25; Dus gewoon het gedownde bestand installeren en klaar, als goed is overschijft die de oude bestanden en zet de missende erbij. [/quote:6081786d81] Inderdaad, is goed. Gewoon opnieuw installeren en dan overschrijft/update IE de bestanden. Je hoeft dus niet eerst de browser te deïnstalleren. En Esther, geeft niks toch dat je hier niet zo'n verstand van hebt? Daarvoor is er dit forum![/quote:6081786d81] Ehhh, nog even een vraagje. Maakt het nog uit waar ik hem opsla? Kan ik hem gewoon opslaan onder mijn documenten of Program files? Of moet ik hem in plaats van eerst opslaan meteen openen? En als ik hem dan open, doet hij dan de rest vanzelf of moet ik hem in een speciale file zetten. Niet dat ik hem straks twee keer op mijn computer heb, natuurlijk. Esther
Link naar reactie
Waar je het gedownde bestand opslaat? Maakt niet uit, maar ik bij voorkeur op een apparte partitie zetten zodat je IE in het vervolg niet opnieuw hoeft te loaden. Maar dat is niet noodzakelijk. Gewoon "ergens" opslaan, het bestand weet zelf wel waar het geïstalleerd moet worden: zodra het vraagt waar, staat de juiste plaats al ingevuld.
Link naar reactie
[quote:b868ff14a7="Martijn Verstappen"]Waar je het gedownde bestand opslaat? Maakt niet uit, maar ik bij voorkeur op een apparte partitie zetten zodat je IE in het vervolg niet opnieuw hoeft te loaden. Maar dat is niet noodzakelijk. Gewoon "ergens" opslaan, het bestand weet zelf wel waar het geïstalleerd moet worden: zodra het vraagt waar, staat de juiste plaats al ingevuld.[/quote:b868ff14a7] Ik had het al gedaan, was weer eigenwijs en ben zonder antwoord aan de slag gegaan. Ik heb meteen op openen geklikt, maar hij sloeg hem zelf nog ergens op in een zelfgemaakte map. Hij installeerde ook alleen de bestanden die ik miste en dat waren er wel een paar. Ik heb namelijk ook nog even de gegevens gelezen. Daarna ben ik naar die zelfgemaakte map gegaan en heb nog eens op installeren geklikt en toen kreeg ik de melding dat ik de nieuwste versie had en die melding kreeg ik de eerste keer dus niet. Nu ben ik al op wat sites geweest, maar er staat nu alleen woensdag in mijn geschiedenis en daar zit niets in. Maar misschien moet ik wel even geduld hebben. Ik ben in ieder geval blij dat ik het toch opnieuw geinstalleerd heb, want ik miste dus toch wat bestandjes. Dus ik wil jou en iedereen die mij zo geholpen heeft ontzettend bedanken!!!!!! :D :D :D Groetjes Esther :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...