Ga naar inhoud

Hotmail pop3 ophalen?


Aanbevolen berichten

Bij hotmail moet men tegenwoordig betalen voor een dienst als het ophalen van pop-email. Nu maakte ik daar zeer gretig gebruik van en is het dus uiterst jammer dat deze dienst betaald wordt. Nu is dus mijn vraag: 'Hebben jullie een goed alternatief voor het ophalen van pop-email in de browser?' Bovendien moet de account te openen zijn vanaf kennisnnet... Greetzz, Roel p.s. Ik weet niet of dit bericht hier juist staat maar anders moet het maa ff verplaatst worden...
Link naar reactie
Wat bedoel je nou precies? Je wil je hotmail account in Outlook Express oid hebben? (gewoon toevoegen bij "accounts" ;)) Of wil je e-mail van een andere (pop) provider ophalen vanaf een website (in dit geval hotmail)? Eerste geval is al uitgelegd, in het tweede geval: kijk eens op [url]www.twigger.nl[/url] werkt naar mijn weten prima! En nog een tip: probeer voortaan iets duidelijker te zijn in je vraagstelling, dan kunnen "we" je beter helpen! ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ehhhh, waar gaat het nou nog over. De topicstarter geeft geen antwoord meer, dus 'we' wetten eigenlijk niet eens wat hij wil! Hoe kan er dan gediscussierd worden? Laat hem (topicstarter) eerst maar zijn muis weer eens onder het stof vandaan halen en de moeite te nemen ons te berichten dat OF zijn probleem is opgelost OF verteld wat hij nou wil. Puh. [EDIT] En Tweaky spreekt zichzelf tegen: "Eigen pop3 account van Kennisnet" "pop3 komt er niet door dat wordt gefilterd door Kennisnet" Vaag hoor :) Maar no offence mensen, we wachten het wel af heh. [/EDIT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...