Ga naar inhoud

computer herkent toetsenbord niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Enige weken geleden ben ik geïnfecteerd geraakt met het WIN 32 ..... virus. Toen ik dat gemerkt had heb ik een up-to-date Norton virus-scan uitgevoerd. Er waren twee files beschadigd die ik verwijderd heb. De files heb ik later uit een “schoon” systeem gekopieerd en teruggeplaatst. Ik heb aan allen in mijn mailbox een berichtje gestuurd met de mededeling dat ik geïnfecteerd was en de vraag of ze als ze van mij “vreemde” post ontvingen, mij hiervan op de hoogte wilde stellen. Ik heb geen reacties gekregen. Vrij snel daarna bleek mijn toetsenbord niet meer te reageren. Mijn computer heb ik in reparatie gegeven bij een systeembeheerder van een TU. Na de reparatie bleek het toetsenbord nog steeds niet te reageren, maar de tweede keer kreeg ik van hem een ander toetsenbord en dat werkte wel goed. Gedurende een paar weken heb ik hiermee gewerkt en afgelopen weekend kreeg ik problemen met mijn muis. De pijl schoot de linkerbovenhoek in en het systeem was niet meer bedienbaar. Het draagt niet bij aan het vertrouwen in het systeem. Wordt het tijd om de harde schijf te formatteren en alles er opnieuw op te zetten of is er een ander probleem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...