Ga naar inhoud

IE 6.0 verwijderen zonder interrnet


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een pc staan met W98 waarop iemand IE 6.0 heeft gezet met alle nodige problemen. Nu is hij zelf aan het stoeien geweest om het weer te verwijderen maar zonder succes. Ik kan 5.0 niet installeren omdat 6 gevonden wordt. Dus probeer ik 6.0 te installeren om daarna netjes te kunnen verwijderen maar daarvoor wilt de pc persee internet op en dat doet ie dus niet meer omdat er ook geen browser meer kan worden gevonden. De pc ff opnieuw installeren is in dit geval beslist geen optie.

Weet iemand een handigheidje om dit probleem te omzeilen? Of hoe ik de versieinfo van IE6 kan verwijderen/wijzigen?

Alle hulp is welkom.

Link naar reactie
Bekijk dit MS artikel: How to Uninstall Internet Explorer 6

En dit is een tip die ik in een IE nieuwsgroep vond:

1. Find HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftInternet Explorer in the registry (run regedt32) 2. Edit Version number string, replacing the 6.0.2600.0000 (six only) with a 5 (five) or 5.0.2600.0000. 3. Reinstall 6.0; you will be prompted with "Existing version is already installed, reinstall all components?" Answer YES

Succes, Ton

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...