Ga naar inhoud
  • 0

toolbar verwijderen


anoniem

Vraag

hallo, ik werk vaak achter openbare computers, en daar staan vaak toolbars op die er volgens mij niet door de ict afdeling opgezet worden, en dan worden ze traag. ik kan hide or disable toolbar aanklikken, dan wordt het wel beter, maar weet iemand hoe ik ze er af kan halen? ik kan hier moeilijk adware cleaner op een universiteitscomputer instaleren. ondanks dat ik ze gedisabled heb zie ik ze nog wel in het menu: funmoodstoolbar fileconverter 1.4 NCH_EN toolbar PDFCreator toolbar (weet niet, deze is misschien legaal?) thanx, Laurens
Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
dit soort tools ken ik, gebruik ik thuis ook, maar op een openbare computer (universiteit) software instaleren weet ik niet of dat verstandig is. bovendien: de vraag is op welke schijf die toolbars staan, wrs. niet op dezelfde als de andere programma's, andere programma's zijn op elke aangesloten computer bruikbaar, en die toolbars zie ik maar op enkele computers
Link naar reactie
  • 0
Loop gewoon even na: https://www.google.nl/#sclient=psy-ab&q=funmoodstoolbar+remove&oq=funmoodstoolbar+remove&gs_l=hp.3..0i13j0i22i30j0i22i10i30j0i22i30.28848.29837.1.30128.6.6.0.0.0.0.121.568.5j1.6.0...0.0...1c.1.17.psy-ab.XKXT7Kv8lcE&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47810305,d.d2k&fp=3859df7368aa1049&biw=1173&bih=704 Klaar? Dan de volgende invullen ipv funmoodstoolbar. Er is niet EEN werkende manier dus je moet gewoon doen waar ik je een voorbeeld van heb laten zien...
Link naar reactie
  • 0
de volgende keer als ik hier achter een computer met tootbars zit zal ik het eens proberen, de resultaten die ik hier zie zijn volgens mij gericht op eigen pc's, daarom zijn er een aantal verschillen: ik zou me voor kunnen stellen dat dit soort malware op een andere plaats wordt opgeslagen dan de andere programma's, omdat die locatie niet toegankelijk is voor niet ict-medewerkers? ik zou ook nooit zo maar een programma verwijderen uit een algemene software lijst. (op een openbare computer), zoals wordt voorgesteld in het eerste zoekresultaat http://malwaretips.com/blogs/funmoods-virus/ zoals gezegd kan ik hier ook geen tools instaleren
Link naar reactie
  • 0
[quote:79b63e192c="iemand85"]de volgende keer als ik hier achter een computer met tootbars zit zal ik het eens proberen, de resultaten die ik hier zie zijn volgens mij gericht op eigen pc's, daarom zijn er een aantal verschillen: ik zou me voor kunnen stellen dat dit soort malware op een andere plaats wordt opgeslagen dan de andere programma's, omdat die locatie niet toegankelijk is voor niet ict-medewerkers? ik zou ook nooit zo maar een programma verwijderen uit een algemene software lijst. (op een openbare computer), zoals wordt voorgesteld in het eerste zoekresultaat http://malwaretips.com/blogs/funmoods-virus/ zoals gezegd kan ik hier ook geen tools instaleren[/quote:79b63e192c] Zoals gezegd: contact opnemen met de beheerder van de openbare computer (universiteit??)of helpdesk van de desbetreffende ICT afdeling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...