Ga naar inhoud
  • 0

Geel icoontje bij internettoegang


anoniem

Vraag

Sinds gisteren heb ik een geel icoontje (het lijkt wel een klein zonnetje) bij de internettoegang op mijn taakbalk. Dit nog nooit eerder gezien; vreemd....? Voor de volledigheid meld ik nog even dat de Taakplanner niet werkt; ik heb hier reeds een topic voor gestart in OS Windows maar het probleem is ondanks een aantal aanbevelingen nog niet opgelost. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=219288&highlight= Voor de zekerheid misschien even een check-up? Alvast een MBAM-log hieronder: Malwarebytes Anti-Malware 1.70.0.1100 www.malwarebytes.org Databaseversie: v2013.01.25.03 Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS Internet Explorer 9.0.8112.16421 Jos H :: LAPTOP [administrator] 25-1-2013 9:17:43 mbam-log-2013-01-25 (09-17-43).txt Scan type: Snelle scan Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM Uitgeschakelde scan opties: P2P Objecten gescand: 210711 Verstreken tijd: 3 minuut/minuten, 8 seconde(n) Geheugenprocessen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Geheugenmodulen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registersleutels gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerwaarden gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerdata gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Mappen gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Bestanden gedetecteerd: 0 (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) (einde)
Link naar reactie
  • Antwoorden 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

  • anoniem

    106

Aanbevolen berichten

  • 0
Dat ziet er prima uit. Indien je verder geen problemen meer hebt, mag je nu het volgende doen: Start OTL en klik dan op de knop [b:09ac21c197]CleanUp[/b:09ac21c197]. [list:09ac21c197][*:09ac21c197]OTL zal ondrzoeken of er nog tools of logs opgeruimd moeten worden. [*:09ac21c197]Na een reboot is dan OTL ook opgeruimd.[/list:u:09ac21c197] Staat er dan wat op je bureaublad, dan mag je dat handmatig verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...