Ga naar inhoud

Inloggen lukt niet,omdat ik mijn inlogfiguur niet meer weet .Bestaat uit punten die je met elkaar verbind.?


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor het inloggen kon ik kiezen uit een wachtwoord of figuur bestaande uit een vierkant van punten die je dan met elkaar moest verbinden. Dat heb ik vorig jaar voor gekozen omdat het mij gemakkelijk leek. Maar helaas niet opgeschreven en nadat ik lang ben weggeweest ,vergeten hoe het eruit zag. Ik kom niet verder na het opstarten en resetten op verschillende manieren is niet gelukt.
Link naar reactie
Probeer deze methode' s Methode 1: Zoek op je tablet de reset-optie. Vaak is dit een klein gaatje in de tablet, niet groter dan 1 millimeter, met de beschrijving ‘reset’ erop. Pak een stevige naald of buig een paperclip recht. Door met de naald of paperclip in het reset-gat te duwen voel je dat een kleine knop ingedrukt wordt. Soms is een druk op de knop voldoende om de tablet opnieuw te laten opstarten. Zo niet, houdt deze knop 10 tot 20 seconden ingedrukt. Start de tablet niet opnieuw op, probeer dan methode 2. Methode 2: Vooral bij budget-tablets en veel nieuwere Android-tablets kan deze methode werken. Zorg eerst dat de tablet uit staat. Druk daarna de power-knop of standby-knop voor een langere periode in. Houdt de tablet zo lang in totdat de tablet opnieuw opstart, of totdat je het beeldscherm kort ziet oplichten. Dit kan tot een seconde of 20 duren. Zorg er voor dat je tablet in de originele lader zit. Je instellingen ben je dan wel kwijt, met deze methode gaat de tablet weer terug naar de fabrieksinstelling, ofwel de instelling toen je de tablet pas had aangeschaft.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...