Ga naar inhoud
  • 0

Elke twee minuten opent IE nieuw venster met spam


anoniem

Vraag

  • Antwoorden 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Heb nu het rapport van de 64-bits ook op mijnbestand gezet en de link hierboven aangepast. Dus ik kan Windows 7 OEM wel kopen van de site die je hierboven genoemd hebt en instaleren? Vervolgens instaleren met de manual die je mij eerder al hebt gestuurd? Het is een behoorlijk groot topic geworden:lol: Mijn dank is zeer groot!!
Link naar reactie
  • 0
Dat het topic groeit, so be it. Hoofdzaak is dat jij goed geholpen wordt! Wat betreft het aanschaffen van een OEM Windows 7 pakket: natuurlijk kan dat via komplett.nl! Want als dat echt niet mocht, had komplett.nl die versies niet los te koop! Maar het is nu eenmaal zo dat Microsoft met Nederlandse en Europese regelgeving te maken heeft!
Link naar reactie
  • 0
[quote:9c3ed74afa="Abraham54"]Wat Arjan2 schrijft is waar en niet waar! Wat hij hanteert is de officiële lezing van Microsoft! Maar wat Microsoft voorschrijft is nog geen wet ons land! De OEM versie wordt pas na installatie en bij het activeren aan de gebruikte hardware gekoppeld! Je kan Windows 7 OEM gewoon veilig via komplett.nl aanschaffen! En Windows 7 kan je het best schoon installeren! Lees hier hoe: http://www.hccforums.nl/hcc/data/rhino_win7_install.pdf[/quote:9c3ed74afa] Dat kan dan wel wezen, maar Microsoft bepaalt de voorwaarden waaronder het iets aan jou verkoopt. Voldoe je daaraan niet, dan voldoe je dus niet aan de licentievoorwaarden en hebben ze het recht jouw versie actief te blokkeren. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar je hebt geen poot om op te staan als ze het wel doen.
Link naar reactie
  • 0
Hoi Arjant, je bent wel een volhouder. Niet Microsoft bepaalt wat wel en niet mag in Nederland, maar de Nederlandse staat die in deze weer EU-regels hanteert! Dus ik weet echt niet waarom jij in deze zo moeilijk moet doen! Nogmaals: je kan in ons land gewoon een Windows Vista- of Windows 7 OEM versie aanschaffen! Zodra je na installatie de software online activeert, wordt de OEM-versie in ieder geval met de harddisk gelinkt, waarop Windows is geïnstalleerd!
Link naar reactie
  • 0
Leuk artikel. Dat Microsoft het niet leuk vindt, omdat ze liever de volledige verkoopprijs incasseren, kan iedereen begrijpen! Maar Microsoft weet ook, dat in de EU als geheel andere regels gelden! Maar daarom mogen ze wel proberen, de zaak anders voor te stellen dan in de gehele EU geldt! En dat een computerblad dan toch als het ware woordvoerder voor\van MS wil zijn, so be it!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...