anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Mijn computer is r***traag geworden, en ik vertrouw het niet meer. Ik heb een Hijacklog gemaakt. Hier istie: [color=blue:0bc0afb88b]Logfile of HijackThis v1.98.2 Scan saved at 17:05:42, on 15-11-2004 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000) Running processes: G:\WINDOWS\System32\smss.exe G:\WINDOWS\system32\winlogon.exe G:\WINDOWS\system32\services.exe G:\WINDOWS\system32\lsass.exe G:\WINDOWS\system32\svchost.exe G:\WINDOWS\System32\svchost.exe G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe G:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe G:\WINDOWS\System32\DRIVERS\CDANTSRV.EXE G:\PROGRA~1\Iomega\System32\AppServices.exe G:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\navapsvc.exe G:\Program Files\RVS\WCOM\SYSTEM\RVSINST.EXE G:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\SAVScan.exe G:\WINDOWS\System32\svchost.exe G:\Program Files\WPService.exe G:\Program Files\WinProxy.exe G:\Program Files\RVS\WCOM\SYSTEM\RVSCC.EXE G:\Program Files\RVS\WCOM\SYSTEM\CCSRV.EXE G:\WINDOWS\Explorer.EXE G:\Program Files\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe G:\Program Files\Iomega\Iomega Automatic Backup\ibackup.exe G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe G:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe G:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe G:\cdfoon\cdftray.exe D:\Beheer\Beveiliging\HijackThis\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen N3 - Netscape 7: user_pref("browser.startup.homepage", "www.google.nl"); (G:\Documents and Settings\Administratie\Application Data\Mozilla\Profiles\default\bmbba7oh.slt\prefs.js) N3 - Netscape 7: user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://G%3A%5CProgram%20Files%5CNetscape%5CNetscape%5Csearchplugins%5CSBWeb_01.src"); (G:\Documents and Settings\Administratie\Application Data\Mozilla\Profiles\default\bmbba7oh.slt\prefs.js) O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - G:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - G:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - G:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\NavShExt.dll[/color:0bc0afb88b] [color=red:0bc0afb88b]O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - G:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx[/color:0bc0afb88b] [color=blue:0bc0afb88b]O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - G:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\NavShExt.dll O4 - HKLM\..\Run: [IntelliType] "G:\Program Files\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe" O4 - HKLM\..\Run: [OmniPage] G:\Program Files\Caere\OmniPagePro90\opware32.exe O4 - HKLM\..\Run: [Iomega Automatic Backup 1.0.1] G:\Program Files\Iomega\Iomega Automatic Backup\ibackup.exe O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] G:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "G:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [Iomega Automatic Backup] G:\Program Files\Iomega\Iomega Automatic Backup\ibackup.exe O4 - HKCU\..\Run: [CDFoon System-Tray] G:\cdfoon\cdftray.exe O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] G:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID {DA9935BA-22F7-44ee-BD12-BD8B87700BEA} O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = G:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE[/color:0bc0afb88b] Ik vertrouw de rooie regel niet, omdat ik helemaal niet zo'n toolbar zie. Moet ik dit fixen? En is de log verder OK? Heel veel dank alvast voor de mensen die hier telkens weer naar willen kijken! Gahaaf! :D :D :D Meander Quote Link naar reactie
0 anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Is dit logje compleet? Ik zie niks verdacht, enkel dat je een aantal belangrijke updates mist. Defragmenteer je schijf eens. Quote Link naar reactie
Vraag
anoniem
Link naar reactie
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen