Ga naar inhoud
  • 0

foutmelding ms outlook na disabling spaminspector


anoniem

Vraag

goedemorgen, krijg na het niet laten opstarten van spaminspector een sending error in ms outlook: Task 'mail.wanadoo.nl (1) - Receiving' reported error (0x80042108) : 'Outlook is unable to connect to your incoming (POP3) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' als ik hem mee laat opstarten en de Spaminspector dan disable dan komt de foutmelding niet en kan ik gewoon emailen. iemand een verklaring? dank en groeten winxp nog geen sp2 geinstalleerdp office 2003 pentium 4- 2.8 1024 int. spaminspector gr nico
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik neem aan dat Spaminspector net als de meeste spamtools tussen je mail programma en je mailserver gaan zitten. Dat betekent dat vanuit je mailprogramma je spamtool als mailservertje fungeert, bij het installeren ervan worden hiervoor je accounts automatisch aangepast. Uninstallen heeft deze wijziging blijkbaar niet ongedaan gemaakt en dien je dus handmatig even opnieuw je mailservers in te geven.
Link naar reactie
  • 0
aha, eerste bericht niet goed gelezen, je schreef dat je de foutmelding kreeg als je hem niet opstarte, ik begreep dat je hem uninstalled had. Indien er echt geen uninstaller is, kan je nog proberen om de installer nogmaals te starten, bij sommige installers krijg je dan ook de optie om te uninstallen. Mocht dat ook niet werken, zal je de map moeten verwijderen en handmatig het register moeten opschonen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...