Ga naar inhoud
  • 0

Spybot vindt DSO Exploit als spyware, wat is dit?


anoniem

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb dat 'bugje' dso exploit ook. Er is een website (dso-exploit.com) met removal software erop, maar die is helaas nutteloos omdat deze alleen scant. Zover was spybot ook. Verder heb ik geen goede verwijderaars gevonden. Helaas is mijn pc wel trager door spyware die niet herkent of verwijderd wordt. Het zou daarom ook door dso kunnen komen.
Link naar reactie
  • 0
Je kan dit oplossen door in te grijpen in het register. Open de registereditor en zoek de sleutels op die Spybot aangeeft. Wis deze sleutels. Daarna maak je op dezelfde plaats een nieuwe Dword-waarde aan. Geef deze de naam 1004. Rechtsklik erop en kies voor Wijzigen. Bij Waardegegevens vul je als waarde 3 in. Miekiemoes had hier ook een regfiletje voor dacht ik, maar ik kan het zo direct niet vinden...
Link naar reactie
  • 0
Hallo pietervds, Wanneer Spybot een melding geeft over DSO-exploits, geeft het een aantal registersleutels weer (5 stuks). Deze registersleutels kan je verwijderen en je moet op die zelfde plaats nieuwe aanmaken. (zie hierboven) Werken in je register blijft gevaarlijk. Wacht even op een antwoord van Mieke. Toch wil ik je even melden dat de DSO exploit je pc niet trager kan of zal maken. De oorzaak zal wel elders liggen. groeten, Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...