Ga naar inhoud
  • 0

map C:\RECYCLER


anoniem

Vraag

Hi Jack ! Na gebruik van Aluria's Spyware Eliminator en NoAdware blijft er in Norton AntiVirus 2004 toch nog een melding over van gevonden geinfecteerde bestanden. Deze staan bijna allemaal in een map genaamd C:\RECLYCLER Ik kan deze map niet vinden cq. zichtbaar maken. Wie is bekend met dit fenomeen en kan mij zeggen hoe ik deze map open en de daarin opgeborgen bestanden kan verwijderen? Groet, Rob
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Methode 1 (moelijker) In verkenner, kies [Extra] => [Mapopties] => [Weergave] en zet een vinkje bij 'verborgen bestanden weergeven' Dubbelklik op 'Recycler' en klik verder met 'rechts' in het rechtse venster op één van de aanwezige prullebakken. Kies uit het menu 'prullebak leegmaken' en herhaal dat eventueel voor alle aanwezige prullebakbestanden. Methode 2 (makkelijk) Een andere methode, klik met 'rechts' op de driveletter van je schijf, in verkenner. Kies voor [eigenschappen] en dan [schijfopruiming] SUC7
Link naar reactie
  • 0
If you want to be 100% sure that they ARE deleted, go to the Start Menu, and select Run. Enter 'cmd.exe' without the single quotes into the dialog box that pops up and click OK. A DOS prompt window should come up. Now, type in: C:\> cd C:\Recycler C:\Recycler\> dir You should see something like this: Volume in drive C has no label. Volume Serial Number is 3EFB-525F Directory of C:\Recycler 06/26/2003 21:13 <DIR> . 06/26/2003 21:13 <DIR> .. 0 File(s) 0 bytes 2 Dir(s) 1,536,491,520 bytes free That is good. If you see S-3463434-34343-435434 stuff under the .. , use this command to manually delete the files: C:\Recycler\> del * /f /s /q
Link naar reactie
  • 0
[quote:7cb1a9d5bd="M@rc"] Recycler is toch je prullenbak?? [/quote:7cb1a9d5bd] Neen, recycler is een dir waar je Recycle Bin gebruik van maakt. Verwijderde bestanden worden hier in 1 enkel bestand geplaatst en wil nog wel eens corrupt raken, mede in combinatie met Norton Protected Recycle Bin zie je nog wel eens wat problemen ontstaaan.
Link naar reactie
  • 0
Frison: Nadat ik het vinkje bij "beveiligde systeembestanden verbergen"had weggehaald kon ik inderdaad de map Recycler openen. Hierin bevind zich een bestand "S-1-5-21-1292428093-1060284298-839522115-1004". Ik heb geprobeerd dit bestand te verwijderen maar krijg dan de mededeling: Kan S-1-5-21-1292428093-1060284298-839522115-1004 niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een ander programma in gebruik. Venzent: Ik heb ook onder de DOS-prompt de cmd.exe gebruikt en krijg dan een lege map Recycle te zien. Nog andere suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...