Ga naar inhoud
  • 0

vreemde startpagina


anoniem

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Plaats even een hijackthis log en laat de er hier naar kijken door iemand die er verstand van heeft. Als je namelijk niet weet wat je moet verwijderen dan kom je nog verder in de problemen. Stuur ook ff een berichtje naar een moderator of ze je topic kunnen verplaatsen naar beveiliging en privacy. Rieske en m@rc weten hier veel vanaf.
Link naar reactie
  • 0
nee, je moet vooral denken dat jij dat allemaal niet nodig hebt!. Jij bent zo goed, jouw pc heeft daar allemaal geen last van. Een virusscanner ?, toch niet voor jou ?, jij krijgt geen virussen, echt niet. een firewall ?, ach welnee, jouw deur gaan ze wel voorbij. sinds ik van die 'exotische' programma;s draai heb IK minder last van spyware en ander ongemak, dus ja, ik installeer zulke programma's!. :roll: :roll:
Link naar reactie
  • 0
Ahum, resumé securité: Nod32 VisNetic Firewall BOClean TDS3 Spybot S&D AdAware SE SpywareBlaster ...that's it en allemaal [b:c51d016f0c]gekende en beproefde[/b:c51d016f0c] software. U wilde mij advies geven? Klok en klepel verhaal? Wat ik bedoel is dat je niet met allerhande zut in de weer moet gaan, terwijl er hele beste alternatieven zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...