Ga naar inhoud
  • 0

BackWeb-7288971.exe


anoniem

Vraag

Ik gebruik al geruime tijd een firewall, de meeste tijd zonder problemen en klagen,maar sinbs vanavond krijg ik telkens de volgende melding: "backWeb-7288971.exe porbeert toegang te krijgen tot internet via een of meer niet herkende modules". Programma: backWeb-72889 Het pad zou zijn: C:\Program Files\Kodak\KODAK Software Hieronder staan dan nog een aantal modules Naast dit programma wil ook Microsoft Windows Messenger toegang tot het internet via een of meer niet herkende modules. Enkele daarvan zijn: C:\WINDOWS\SYSTEM32\dnphunnp.dll " " " \msdmo.dll Naast deze twez ih er nog een aantal modules van SYSTEM 32. Daarbij ook nog de volgende van een andere map C:\Program Files|Messenger\rtcimsp.dll C:\Program Files\Messenger\msgslang.dll Protocol: TCP (binnekomend) Alle meldinegn blokkeer ik, maar ze komen telkens terug. Ik heb wel vaker meldingen gehad van de firewall dat bepaalde programma's toegang probeerde te zoeken tot het internet, maar nooit zo uitgerbeid en tot verveledn toe. Verder draai ik Ad-Aware en Spybot, maar heb tot heden geen Spyware gevonden. Is hier wat aan te doen, en zo ja, wat? Ik gebruik nog geen Hijackthis, omdat ik geen ervaren computer gebruiker ben op het gebied van register enz, en vid het te riskant om het programma te gebruiken, dus daar wil ik voorlopig ook niet aan beginnen.
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...