Ga naar inhoud
  • 0

Mijn kast speelt "Fur Elise"!!


anoniem

Vraag

Sinds gisteren spelt mijn comp, als ik hem aanzet het hoogstirri deuntje "Fur Elise" Ik heb alle virusscanners die ik ken er al overheen laten gaan, maar niemand vindt iets. Uiteindelijk het stekkertje van mijn interne speaker maar losgehaald, maar wie weet, hoe ik het vanaf kom? Het zal toch wel een een of ander virusbestandje moeten zijn, schat ik in. Ik word hier helemaal gestoord van! Alvast bedankt Joop
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Tja, het ziet er naar uit dat Leo gelijk heeft en dat ik eens driftig onder de motorkap moet gaan scharrelen. Ik hoop dat ik daar technisch een beetje uitkom, want een echte techneut ben ik beslist niet. Zou mijn comp nu als ultiem muziekje de Dodenmars gaan spelen als ik er niet uitkom? Misschien kunnen we op dit forum zo nog eens de crematorium top 10 voor computers gaan samenstellen! In de Windows Geluiden zit het in elk geval niet In elk geval bedankt voor het meedenken Grtz Joop
Link naar reactie
  • 0
Ik denk, dat het ook mijn backup batterij kan zijn, want de systeemdatum is al een paar keer gestart op ergens in 1997. Ik zal die maandag eerst maar eens even gaan vervangen. Overigens speelt ie nog steeds het deuntje, als ik mijn kastspeaker aansluit. Over de boxen is erhelemaal niks van te horen. De ventilator draait wel gewoon op volle snelheid. Die heb ik inmiddels ook schoongemaakt, maar dat heeft nog niks opgeleverd. Grtz Joop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...