Ga naar inhoud
  • 0

Resultaat van Ad-Aware scan: wat kan weg?


anoniem

Vraag

ik heb zojuist een scan gedaan met Ad-Aware bij mijn neef, en ik weet niet goed wat er weg kan... - er is een waslijst aan tracking cookies uitgekomen, deze kunnen volgens mij geen kwaad maar ik weet dit niet cker.... - er zijn ook een aantal objecten met als "vendor" 180Solutions... is dit spyware? (vaak staat er bij object iets ovr MSBB) - tzelfde, maar dan met "vendor" Claria, is dit ook spyware? - ook zijn er een hoop Possible Browser Hijack attempts, wat moet ik hiermee? - er staat 1 object met als "vendor" Web3000, dit klinkt als spyware, is dit t ook? - er staan nog 3 "other" files waarbij ook iets van MSBB staat.... kunnen deze dingen weg? ik ben een beetje n00b op t gebied van spyware enzo... dus vandaar... misschien verdere tips? Alvast bedankt... [size=9:ebe3afd68d][b:ebe3afd68d]Edit:[/b:ebe3afd68d] Mijn neef is hier op het forum onder de nickname Sebasjuh, dus hij kan reageren....[/size:ebe3afd68d]
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...