Ga naar inhoud
  • 0

Probleem! Hijackthis loopt vast!


anoniem

Vraag

Hallo, Tijdens internetten viel computer uit. AdAware laten scannen, vond 1 ding: iets met 'nu' geloof ik. In veilige modus vond hij hetzelfde. Verwijderd natuurlijk. Spybot laten doen, vond niets. Schredder ook niet. Antivirusopdate lukt niet. Hijackthis nieuwste versie gedownload. Laten scannen, maar hij liep halverwege vast, met de boodschap: "O15- Trusted Zone Enumeration" Dat is niet goed denk ik! Nu is geen hyacklog kan plaatsen, wat moet ik nu doen??? Bij de sofware (configuratiescherm, software) zie ik dit staan: XviD Decoder 1.0-Beta3. Is dat goed of fout? Bedankt alvast voor jullie hulp en raadgevingen.
Link naar reactie

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:13e12f9c9c="M@rc"][quote:13e12f9c9c="diana"]Hijackthis nieuwste versie gedownload. Laten scannen, maar hij liep halverwege vast, met de boodschap: "O15- Trusted Zone Enumeration" [/quote:13e12f9c9c] Heb je op dit punt even gewacht? Normaal gaat hij verder na een tijdje...[/quote:13e12f9c9c] Ik heb gewacht, maar er gebeurt niets, afsluiten lukt ook niet. Met Ctrl/Alt/delete kan ik alleen Hijackthis vervolgens afsluiten. De regel "O15- Trusted Zone Enumeration" verschijnt bovenaan Hijackthis in een rode regel. Explorer doet ook beetje vreemd, als ik die afsluit komt er bericht met: Explorer heeft ongeldige bewerking ondergaan en sluit af.
Link naar reactie
  • 0
Als je een brander hebt gebruik je[url=http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.iso.zip] Deze[/url] Als je geen brander hebt gebruik je [url=http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.floppy.zip]deze[/url] De floppy versie heb ik nooit gebruikt, de cd versie is niet zo moeilijk. Pak die zip file uit en dan krijg je een .iso file, pak die .iso file uit en open hem met een brand programma, brand daarna de image op een cd. ([b:7cef591b03]let op dat je de image door je brand programma laat uitlezen en dat je niet de iso als een data bestand brand[/b:7cef591b03].
Link naar reactie
  • 0
[quote:2f374c3cba="pcguy"]Als je een brander hebt gebruik je[url=http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.iso.zip] Deze[/url] Als je geen brander hebt gebruik je [url=http://www.memtest.org/download/1.26/memtest86+-1.26.floppy.zip]deze[/url] De floppy versie heb ik nooit gebruikt, de cd versie is niet zo moeilijk. Pak die zip file uit en dan krijg je een .iso file, pak die .iso file uit en open hem met een brand programma, brand daarna de image op een cd. ([b:2f374c3cba]let op dat je de image door je brand programma laat uitlezen en dat je niet de iso als een data bestand brand[/b:2f374c3cba].[/quote:2f374c3cba] Ik kan de iso file niet uitpakken. Sorry, ben geen expert in dit soort dingen.. Hoe pak ik die iso file uit en hoe open ik hem met Nero burning rom?
Link naar reactie
  • 0
Het lukte me nu wel het zipbestand uit te pakken, nadat ik alle bestanden in een map had gezet, en op een floppy te zetten. Rebooten en de test start. Maar na ruim een uur heb ik de zaak afgebroken. Dat duurt eeuwen, sorry, heb ik geen zin in. Hij had ook nog steeds geen errors gevonden. Volgens mij heeft de Trojan Horse die AdAware vond, iets gedaan waardoor Hijackthis niet meer te runnen is. Dat is wat ik denk.
Link naar reactie
  • 0
[quote:78fd8c4918="M@rc"][quote:78fd8c4918="diana"]Hijackthis nieuwste versie gedownload. Laten scannen, maar hij liep halverwege vast, met de boodschap: "O15- Trusted Zone Enumeration" [/quote:78fd8c4918] Heb je op dit punt even gewacht? Normaal gaat hij verder na een tijdje...[/quote:78fd8c4918] Vandaag opnieuw geprobeerd. Bleef weer hangen bij "trusted zone". Nu eens extra lang gewacht, en... ja hoor, hij gaat op een gegeven moment door, na anderhalve minuut of zo. Je had gelijk, Marc. (Zoals altijd, geloof ik) Sorry voor mijn bozige bericht gister.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...