Ga naar inhoud
  • 0

Internetveiligheid


anoniem

Vraag

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een paar vragen. Wat zijn precies de gevaren bij het surfen op internet zonder beveiliging? Welke instellingen in de internet explorer kan ik veranderen dat de beveiliging beter word? Wat zijn de functies van de programma’s proxyserver en firewall? Kunnen jellie de vragen aub niet te technisch beantwoorden want ik ben op het gebiet van pc een leek. Alvast bedankt, Mvg, BIT
Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0