Ga naar inhoud

tijdens opstarten wordt het beeldscherm zwart?


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Gisteren wilde ik mijn Dell laptop opstarten. Toen ik de laptop aan deed verscheen het windows opstartsysteem. Normaliter laat hij het windowslogo zien maar voordat dat gebeurde werd het beeldscherm zwart. Je hoorde de laptop nog wel draaien. Ik liet hem een tijdje aan staan en hij probeerde uit zichzelf opnieuw op te starten. Vandaag doet hij precies hetzelfde. Wat kan ik doen zodat mijn laptop weer normaal opstart?
Link naar reactie
Probeer je laptop op te starten in de veilig modus. Dat werkt zo, houdt de F8 (toets) ingedrukt terwijl de laptop opnieuw opstart. Let op!Je moet op de toets F8 drukken (nog) voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet je wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de laptop uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen. Maar in jou geval is het beter de F8 toets in te drukken, in één keer goed te doen..... . Als de computer zich in de veilige modus bevindt, worden, de woorden Veilige modus in de hoeken van het beeldscherm weergegeven. Kies de optie automatisch opstarten bij systeemfout uitschakelen. Als je de veilige modus wilt afsluiten, start je de laptop opnieuw op en vervolgens laat je Windows opnieuw opstarten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...