Ga naar inhoud
  • 0

"extra" uit werkbalk IE halen.


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Zo disable je Internetopties: Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin: [b:492150fb72]REGEDIT4 [HKEY_USERS.DefaultSoftwarePoliciesMicrosoftInternet ExplorerRestrictions] "NoBrowserOptions"=dword:00000001[/b:492150fb72] Sla het op als Browser.reg, en dubbelklik erop. Antwoord ja wanneer je gevraagd wordt of je de inhoud van dit regfiletje in het register wilt laten invoeren. Sluit alles af, en start Windows even opnieuw op. Je kunt Internetopties dan niet meer openen. Succes, Ton
Link naar reactie
  • 0
Laat ik het anders vragen: Bij wie werkt 1 van de bovenstaande oplossingen wel? Ik gebruik IE 5.5 en W2k. De users van bovenstaande oplossingen hebben (zonder dat ze het weten :smile:) mij al heel veel geholpen, ik heb dus alle vertrouwen in hun expertise. Wie kan mij verder helpen?
Link naar reactie
  • 0
Waar stranden je pogingen? Ben je ingelogd als admin?(kan me zo indenken dat dat bij w2k een voorwaarde is) [quote:cac89e0a66] Op 05-05-2002 14:27 schreef Foutje: De users van bovenstaande oplossingen hebben (zonder dat ze het weten :smile:) mij al heel veel geholpen, ik heb dus alle vertrouwen in hun expertise. [/quote:cac89e0a66] Spannend :grin:
Link naar reactie
  • 0
Ben inderdaad ingelogd als admin. Oke, ik ga nu stap voor stap vertellen wat ik gedaan heb: Open your registry and find the key below, creating it if it does not already exist. User Key: [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersion PoliciesExplorer] Deze key bestaat inderdaad, dus dat is goed. System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersion PoliciesExplorer] Deze key bestond niet, maar ook deze key heb ik gemaakt. Create a new DWORD value called "SpecifyDefaultButtons" and set it to "1" to enable the removal of buttons. Ik heb bovenstaande EXACT aangemaakt. In addition create a new DWORD value and set the value to "2" for each button you want to remove from the list below. Btn_Back Btn_Forward Btn_Stop Btn_Refresh Btn_Home Btn_Search Btn_Folders Btn_Favorites Btn_Media Btn_History Btn_Fullscreen Btn_Tools Btn_MailNews Btn_Size Btn_Print Btn_Edit Btn_Discussions Btn_Cut Btn_Copy Btn_Paste Btn_Encoding Btn_PrintPreview Ook dit heb ik aangemaakt en aan de juiste key's het juiste nummer toegevoegd. dus: Btn_Tools=2 Restart Internet Explorer for the changes to take effect. Dat heb ik gedaan, maar geen resultaat. Ook het opstarten van het complete systeem heeft geen effect! Note: These can also be specified under the HKEY_LOCAL_MACHINE hive for system wide restrictions. Hier begrijp ik uit dat je 1 van de twee key's kunt nemen? dus of "current user" of "local machine" Nou ik heb alle variatie's die mogelijk zijn geprobeerd: 1 van beide of allebei, niets werkt :sad:
Link naar reactie
  • 0
En nou? :smile: Kinderen beter opvoeden? Russische taal-module installeren? :smile: :smile: :smile: Zou het met w2k zelf niet mogelijk zijn? De partitie waar w2k opstaat, is niet toegankelijk voor gebruikers, toch kan een gebruiker via "extra - internet opties" veranderingen aanbrengen en die worden opgeslagen op die partitie, ook vreemd...niet dan? Wie o wie komt met de gouden tip ?
Link naar reactie
  • 0
[quote:13b0fc69d7] Op 07-05-2002 17:19 schreef FlvanSon: Gewonemensentaal, pleazzzzzzz :oops: [ Dit bericht is bewerkt door: FlvanSon op 2002-05-07 17:19 ] [/quote:13b0fc69d7] ? He kan dus alleen door het bewerken van browseui.dll met bijvoorbeeld Resource Hacker: http://rpi.net.au/~ajohnson/resourcehacker/ Lijkt me toch goed Nederlands?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...