Ga naar inhoud
  • 0

Voortdurend e-mails met virussen


anoniem

Vraag

Hoi, Vanaf dinsdag heb ik nu in totaal 5 e-mails met een virus van een voor mij onbekende afzender ontvangen. Het betreft hier het virus W32.Klez.gen@mm. Gelukkig ben ik in het bezit van Norton 2002 en heb ik dus geen last van dit virusje, alleen wordt ik er strontziek van dat ik nu al drie dagen achter elkaar die mailtjes krijg. Ze komen telkens van een andere afzender, dus een blok heeft geen nut. Weet iemand of hier iets tegen te doen is. Ikzelf denk van niet, maar wellicht een van jullie wel?? Groeten, Gaston
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
En ik ben dit nog vergeten te melden. Vandaag kreeg ik ook een mailtje van 'VCatch Support'. Na het lezen van het mailtje is mij duidelijk geworden dat iemand het programma VCatch, dat volgens mij een antivirus prog is, zich heeft geregistreerd met mijn e-mailadres. Het zelfde adres dus waar al die virusjes aankomen. Zit hier soms iemand een geintje met me uit te halen? Groeten, Gaston, die dit niet een leuk geintje vind.
Link naar reactie
  • 0
Hallo! Het kan nog erger: Ik krijg sinds twee weken gemiddeld 32 mailtjes per week met het klez@mm-virus verspreid over twee adressen. Ik weet inmiddels alle headers uit mijn hoofd waarmee ze binnenkomen. Op Virusalert.nl staat een gratis tooltje van Kaspersky om te controleren op het virus en het meteen te laten weghalen. Het punt van dit virus is, (zoals je daar zult lezen), dat het zich alle adressen toe-eigent die een computer heeft opgeslagen. Zit je eenmaal in het 'circuit' maar ben je niet eens besmet, dan nog ben je de komende tijd nog wel even zoet met het verwijderen van maitjes. Lees die pagina erop na voor een schat aan info!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...