Ga naar inhoud
  • 0

hotmail hacker


anoniem

Vraag

hey, Mijn broertje is gehacked met hotmail. En nu heeft de hacker ook onze adressen en alles dus kan ik ons ook hacken. Heeft iemand een idee hoe we het adres kunnen deleten/terug hacken? Of opzeggen hotmail reageerd hier namelijk niet op. voor degene die hier geen antwoord op hebben heb ik toch nog een verzoek. willen jullie mijn broertjes adres bij zoveel mogelijk nieuwsbrieven aanmelden. zodat de hacker hem in ieder geval niet kan gebruiken. adres is: richard22986@hotmail.com als je het aan durft (niet bang bent om gehacked te worden) dan graag toevoegen bij msn en als ie aanmeld verrot schelden. thnx ps. als je nog leuke computervirussen hebt ook sturen! [ Dit Bericht is bewerkt door: plurk op 2002-03-27 15:39 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: plurk op 2002-03-27 15:40 ]
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Jaja, en wij moeten dat allemaal maar geloven... Besides, is dit forum van de firma Revenge Inc.? Dacht het niet. Hier wordt over het algemeen niet meegedaan aan "spam maar raak" acties. Trouwens, wat denk je met dat spammen te bereiken? Ik snap zowieso niet zo goed wat er nou zo verschrikkelijk is aan een gehackte hotmail account. Daar staan toch geen critische gegevens op of wel? hooguit naam en adres, maar die heeft ie nu toch al. Wissen heeft dus geen zin lijkt me...
Link naar reactie
  • 0
[quote:fe9ae67f5a] Op 27-03-2002 15:58, schreef plurk: nou ja je hoeft het niet te doen, maar die gek heeft al richard Zijnmsn adressen en alles dus ik zou het liefst het adres terug hacken zodat ie er niet meer in komt of zorgen dat ie het niet gebruikt want nu valt ie iedereen lastig [/quote:fe9ae67f5a] De maatjes van je broer kunnen zijn huidige adressen toch gewoon ignoren? Maak je gewoon een ander adres aan. Ik weet trouwens niet hoe jij jezelf "terug hacken" voporstelt, maar als ie die gegevens eenmaal heeft, dan is daar tioch niks meer aan te redden? Waarschijnlijk heeft hij zelfs al de passwords etc. verandertd zodat jij er niet meer in kan komen. Waar maak je je nog druk om; maak een nieuwe account met iig een password dat niet zo 123 te raden is (hoe heeft ie je eigenlijk "gehacked"?)
Link naar reactie
  • 0
[quote:7e7c4da1bf] (hoe heeft ie je eigenlijk "gehacked"?) [/quote:7e7c4da1bf] Lijkt me simpel: meneer wil zelf hacken. trapt in de oude truc: geef het adres wat je wilt hacken, geef je eigen emailadres, geef je wachtworod en usernaam. Het te hacken emailadres wordt aan je toegezonden. En hoppa, ze hebben je gegevens. Dit lijkt me echt een kwestie van boontje komt om z'n loontje
Link naar reactie
  • 0
Niet echt dus. Mijn broertje had waarschijnlijk een te gemakkelijke geheime vraag. Hoe ze het anders gedaan hebben weet ik niet, maar hij is niet zo stom om zijn wachtwoord aan iemand te vertellen. hij heeft trouwens inmiddels zijn adres gedelete. Hij had mailtej gestuurd aan abuse@hotmail.com en toen kreeg ie zijn wachtwoord op zijn nieuwe adres toegestuurd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...