Ga naar inhoud
  • 0

Zichtbaarheid/Persoonlijke privacy IE 6


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nop, Lan: *TCP/IP *Client voor Microsoftnetwerken Mxstream: Idem Alle andere opties zijn verwijderd! _________________ P4 1800MHz;256Pc-133;Ge-force3-Ti200;XPHome RealtecRTL8139Ethernetkaart;1394Netwerkkaart Kan jezelf niet veranderen...... (computers gelukkig wel) mot met jezelf om leren gaan. [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-04-12 17:56 ]
Link naar reactie
  • 0
Probeer dit eens ik heb ook Mxstream ik zal je mijn configuratiegeven, let wel ik gebruik een usb modem mischien heet het bij jou net iets anders, in netwerkconfiguratie: - Alcatelspeed touch usb ADSL PPP - Externe toegangsadapter - ndiswan Alcatel speedtouch usb adsl PPP - tcp/ip externe toegangsadapter VERDER MOET ER NIETS IN STAAN OOK NIETS VAN MICROSOFT ED. Primaire netwerkaanmelding : windows aanmelding. Filesharing ed. kun je nu geen eens meer kiezen staat gewoon uit. Als het goed is krijg je nu de mededeling dat je netwerk niet compleet is, mooi zo, houden zo!!! Met een beetje mazzel werkt het nu. Trouwens ik ben uitgegaan van windows 98SE. Heb je getest met grc.com ? [ Dit bericht is bewerkt door: ipje op 2002-04-12 18:45 ]
Link naar reactie
  • 0
[quote:15b1ebc12b] Op 12-04-2002 18:50 schreef Martijn Verstappen: Windows 98 is geen vergelijking voor Xp, en ik weet niet hoe jij verbinding kan krijgen, maar dat kan volgens mijn niet zonder Client voor Microsoftnetwerken!! [/quote:15b1ebc12b] Nou succes ermee, maar volgens mij zit ik nu toch echt op het internet, dus zal ik wel een verbinding hebben. :smile: en alles zit zo dicht als een kluis! Heb je alle tips gelezen die worden gegeven op grc.com over dit probleem? Prettig weekend!! En inderdaad had niet gelezen dat je XP gebruikte, ik leef met je mee. [ Dit bericht is bewerkt door: ipje op 2002-04-12 19:43 ]
Link naar reactie
  • 0
[quote:53571eea90] Op 12-04-2002 17:49 schreef BrigitteW: Heb je bij de eigenschappen van de netwerkkaart van je kabelverbinding soms file and printer sharing aan staan? [/quote:53571eea90] Ik gebruik een kabelmodem om het internet op te komen.En bij mijn beste weten zonder netwerkkaart.Moest via de Externe Toegang het een en ander invullen om de modem aan de praat te kijken.
Link naar reactie
  • 0
[quote:624e21aa68] Op 11-04-2002 22:26 schreef Martijn Verstappen: Nee Brigitte Alles is optimaal!! alleen NR1 is groen bij Test my shields. [/quote:624e21aa68] NR1 is altijd groen! Dat is de poging om contact te maken met de verborgen internet server. De andere 2 opties moeten paars zijn: -Preliminary Internet connection refused! -Unable to connect with NetBIOS to your computer Er is dus niets mis met je settings. Groetjes, NoZtra.
Link naar reactie
  • 0
Ipje....? :oops: :oops: :oops: Ik moet terug komen op mijn volgende uitspraak: [i:251ac74ac6] ik weet niet hoe jij verbinding kan krijgen, maar dat kan volgens mijn niet zonder Client voor Microsoftnetwerken!! [/i:251ac74ac6] [b:251ac74ac6] Inderdaad dit gaat wel !! [/b:251ac74ac6] Waarop mijn vraag is....: Waar is "client voor micrsoftwerken" dan voor? Is dat misschien voor hulp op afstand? Graag meer details. Grtjes.MV _________________ P4 1800MHz;256Pc-133;Ge-force3-Ti200;XPHome RealtecRTL8139Ethernetkaart;Firewirekaart Kan jezelf niet veranderen...... mot met jezelf om leren gaan. [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-04-16 06:29 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...