Ga naar inhoud
  • 0

Zone Alarm Pro makkelijk of moeilijk te verwijderen ?


anoniem

Vraag

ZoneAlarm Pro lijkt me wel een goede firewall maar ik wil hem toch eerst eens testen en als ZA niet bevalt wil ik deze weer netjes verwijderen van mijn systeem. Ik draai onder Windows XP Prof. Wat me tegenhoud is het feit dat ik heb gelezen dat als ZA eenmaal op je systeem geinstaleerd is deze zich niet makkelijk of zeg maar helemaal niet goed laat de-installeren. Wie weet of dit zo is, ik heb nl. weinig trek in een format en nieuwe install van Win Xp. Bij voorbaat dank voor je reaktie.
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hij is uitstekend te verwijderen, wanneer je het op de juiste manier doet. Ga dus eerst naar het tabblad 'Configure' 'load ZoneAlarm at startup' UIT. Start vervolgens Windows opnieuw op. Dan ben je zeker dat er geen ZA files geladen worden (belangrijk!). Vervolgens verwijder je ZA via Configuratiescherm/software. Start Windows weer opnieuw op. En verder kijk je even hier over hoe je de restanten moet verwijderen: http://www.zonelabs.com/services/support_install_XP.htm#1 Sussces, Ton
Link naar reactie
  • 0
Het mooiste is een Install monitor annex Uninstaller als Ashampoo Uninstaller: http://www.ashampoo.com/products/0003/ Die ziet echt helemaal niets over het hoofd. Wanneer je een programma verwijdert via Configuratiescherm/Software, blijft over het algemeen meer dan de helft van wat 'ie aan je harde schijf en je Register heeft toegevoegd qua bestanden, mappen, en registersleutels en -waarden staan. Het is werkelijk niet te geloven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...