Ga naar inhoud
  • 0

Hackers of Spoken


anoniem

Vraag

De instellingen: Eigenschappen voor internet, Internet Explorer 5,5 zijn meermaals zonder aanwijsbare oorzaak gewijzigd zodat ik geen verbinding met mijn provider kon maken. Na controle bleek dat de standaard instelling Altijd mijn standaardverbinding kiezen was veranderd in Nooit een verbinding kiezen. Tot op heden kreeg ik (ook via dit forum) technisch geen plausibele verklaring van een mogelijke oorzaak en dat gaf voeding aan het onaangename gevoeldat ik had niet de baas van mijn eigen computer te zijn ook al is dat misschien relatief. Weet iemand of hackers dit soort instellingen kunnen wijzigen... en hoe? Kom op vermetele.
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Norton Antivirus heeft bij mij weleens een virus onderschept dat volgens de info die ik erover las, instellingen van internet explorer kon veranderen (exploit.nogiets heette het). Dit virus kreeg ik binnen door gewoon een webpage te bezoeken. Misschien dat je een dergelijk iets op je computer hebt? Ik vind een virus overigens niet de meest voor de hand liggende verklaring. Het gebeurt regelmatig bij mij dat IE instellingen 'vergeet' of verandert (instellingen die te maken hebben met het verbinding maken met name).
Link naar reactie
  • 0
Je bedoelt denk ik JS.seeker. Die past de startpagina en search aan, maar niet de inbelinstellingen. IE gebruik ik zelf niet, alleen als backup voor als Opera of Mozilla weigeren, en ik heb de beveiligingsinstellingen op het allerhoogste niveau staan. Toch stelt het rotprogramma altijd weer in dat moet vragen of ie een cookies mag accepteren, terwijl ik cookies compleet uit heb gezet. Kortom: geen hacker of virus, gewoon IE zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...