Ga naar inhoud
  • 0

eDonkey2000 en ICMP Floods


anoniem

Vraag

Hallo Allen, Zins enige tijd gebruik ik eDonkey2000. Nu krijg ik van verschillende eDonkey servers een ICMP flood voor mijn kiezen. Zijn er mensen die weten of dit kwaad kan?? Persoonlijk denk ik van niet. Ik heb al hun gegevens (IP, DNS, Node, NetBIOS, Group, MAC adres enz enz) dus als het moet kan ik ze aangeven bij de provider. Maar ik denk niet dat dit bewuste aanvallen zijn want het is er altijd 1 tegelijk met willekeurige intervallen. Er zitten ook mensen tussen met een inbel verbinding dus die kunnen mijn verbinding nooit helemaal dicht gooien (Heb kabel). Ik hoor graag jullie gedachte hierover......
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik dacht in eerste instantie dat je elke seconde tientallen pings kreeg. Maar zoals je het beschrijft, wordt met onregelmatige tijdsintervallen, even gecontroleerd of de verbinding nog goed is. Of er worden nieuwe verbindingen gelegd. [i:95ed530678]edit[/i:95ed530678] even bijgewerkt [ Dit Bericht is bewerkt door: WillyF op 2002-01-27 03:21 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...