Ga naar inhoud

e-mail van bepaald adres komt niet aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste leden, Ik hoop dat jullie mij met een vreemd probleem kunnen helpen, vandaar dat ik mij op dit forum geregistreerd heb. Het gaat om een e-mail fout. Sinds de een op de andere dag komt er geen e-mail meer aan van mijn mailadres naar een bepaald bedrijfsmailadres. Andersom komen deze wel aan. Ook andere mailaccounts van mij werken als ik een mail stuur naar het de bedrijfsmail. Ik kan nergens iets vinden in geblokkeerde afzenders of iets dergelijks en dit probleem is nog nooit eerder geweest. Van de een op de andere dag ontstaan. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Uiterst vreemd namelijk.. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Het kan veel zijn, maar als ik mijn geld ergens op moest zetten, wordt de mail waarschijnlijk geweigerd door de ontvangende mailserver. 1. Krijg je nog een foutmelding terug? 2. Gebruik je voor de andere mailadressen een andere mailserver? Bijvoorbeeld via chello komt niet aan maar via gmail wel? 3. laat de ontvangende partij eens informeren bij systeembeheer, of zij aan kunnen geven of het geweigerd wordt?
Link naar reactie
Dit zit er in een attachment van zo'n post mail delivery delay mail: Reporting-MTA: dns;dub0-omc3-s3.dub0.hotmail.com Received-From-MTA: dns;DUB113-DS32 Arrival-Date: Mon, 11 Mar 2013 12:16:26 -0700 Final-Recipient: rfc822;bedrijfsnaam@xxxxxxxx.nl Action: delayed Status: 4.4.7 Will-Retry-Until: Wed, 13 Mar 2013 12:19:35 -0700
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...