Ga naar inhoud

Handtekening niet bij POP3 email adres Windows live mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem.. Tenminste.. Ik kan bij het beantwoorden van mijn email via Windows Live Mail geen handtekening krijgen. Normaal gesproken hoort deze standaard te verschijnen. Bij een nieuwe bericht maken lukt dat wel, maar niet bij het beantwoorden van mail. En alleen bij dit email adres; info@daand.com Heb dit email adres aangemaakt via mijndomein.nl, maar wil graag een handtekening automatisch krijgen (ja, kan kan ook handmatig onder elk bericht handtekening plaatsen, maar dit zou automatisch moeten gaan.) Iemand een slimme oplossing?
Link naar reactie
Ja dit heb ik allemaal al gedaan. Heb meerdere email adressen bij WLM geprogrammeerd. Allemaal voegen ze een handtekening toe, behalve info@daand.com Bij info verschijnt er alleen een handtekening bij een nieuw bericht. Het vakje is bij WLM overigens; Geen handtekening toevoegen aan beantwoorden en doorsturen van berichten (deze moet je dan leeg laten) Bij bv catch-all@daand.com voegt ie wel een handtekening toe bij elk bericht.. Echt heel vaag :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...